  • 71. Data: 2013-09-21 14:09:25
    Temat: Re: Kupno telefonu bez papierów ...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:
    > Już pisałem, nie tylko mnie.
    > Idz do komisu, lombardu itd i zobaczysz czy przyjma Ci tel bez
    > papierów.

    przyjmą przyjmą i nie tylko telefon ale i nawet alarat fotograficzny za 10
    000, tylko dostaniesz mniej kasy w lombardzie...

  • 72. Data: 2013-09-21 14:11:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

    > Ale na paragonie raczej nie ma IMEI, a i na fakturze niekoniecznie.
    >
    > Wiec masz kradziony telefon, i masz papiery na jakis telefon ... grozi
    > klopotami.

    zakup w dobrej wierze nie jest paserką drodzy panowie, paserka jest wtedy
    gdy świadomie kupujemy kradzione przedmioty.

  • 73. Data: 2013-09-21 14:13:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:

    > Chłopie co Ty porównujesz ??? Ale własnie. Samochód też kupujesz bez
    > papierów ?? Bez dowodu rejestracyjnego, bez karty pojazdu itd ????
    > No przeciez kupujesz samochód a nie papiery na niego.

    ale masz pojęcie że prawo nakłąda na sprzedaż i posiadanie samochodu pewne
    wymagania formalno prawne, podbnei jak na sprzedaż nieruchomości...

    jednakże katalog podmiotów co do któych są taki wymagania jest bardzo
    krótki, praktycznie nieruchomości i pojazdy mechaniczne.

  • 74. Data: 2013-09-21 14:14:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:

    > I jeszcze jedno pytanko mi się nasuneło :)
    > Podoba Ci się samochód, idziesz go kupić, ale nie ma papierów, tylko
    > sam samochód i co kupujesz go ????:)))) Czy się pytasz o papiery itd
    > ???

    nie kupuję bo nie mogę zarejestrować, a jak pójdziesz i zobaczysz telewizor
    to jakich papierów zarządasz od sprzedawcy w komisie?

  • 75. Data: 2013-09-21 14:15:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:
    > Tak tak, kupujecie bez żadnych dokumentów :))
    > W sumie jak tak czytam to wątpie że jaki kolwiek macie samochód bo nie
    > wiem czy skonczyliście liceum :

    ja na razie to twoja argumentacja wygląda na osobe bez wykształćenia i
    podstawowej wiedzy o świecie.

  • 76. Data: 2013-09-21 14:17:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > Jedna informacja załatwiająca temat: Nawet jak kupił od firmy to firma
    > wymaga tylko danych tego od kogo kupiła telefon. Nic więcej nie jest
    > potrzebne-wymagane. Jest towar i jego cena.

    no co ty firma mogła by mu wystawić fakturę z nr imei przed chwilą ustawiony
    włąsnoręcznie w pieknym kradizonym trefnym telefonie ale wtedy już by miał
    papiery :)

  • 77. Data: 2013-09-21 14:34:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-21 14:11, Marek Dyjor pisze:

    > zakup w dobrej wierze nie jest paserką drodzy panowie, paserka jest
    > wtedy gdy świadomie kupujemy kradzione przedmioty.

    Nie, nie. Takie przestępstwo można także popełnić nieumyślnie.

    --
    Liwiusz