  • 1. Data: 2006-03-01 13:41:59
    Temat: Kupno motoroweru/ dwd rej. na starego wł.
    Od: "farmi" <s...@w...pl>

    witam.. proszę o pomoc

    motorower...

    1.wlasciciel ma go od około roku ale go nie rejestrował na siebie.
    2.Spisał umowę na siebie i na tym koniec.
    3.W dowodzie jest jeszcze >>> poprzedni wlasciciel.<<<
    4.oc zaplacone, umowa k/s jest...

    chcialem spytac czy jest tu jakis problem z rej.? sprzedawca mówi ze wystarczy
    stara umowa i nasza nowa + dowód rej. i wszystko jest okej.

    więc chcialbym wiedzieć czy będzie z rejestracją jakiś problem?
    co czeka mnie w wydziale kom. ?:( i prosiłbym znawców o podanie granic
    czasowych.. tzn ile mogę zwlekać z jakąś opłatą i czego nie przeoczyć!!!!
    :)