  • 1. Data: 2006-03-01 14:31:09
    Temat: patent
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    Witam

    Wymyśliłem coś i chce sprawdzić czy nie naruszam patentu, znalazlem podobna
    ogolna nazwe tej rzeczy i mase numerow itd. I teraz pytanie czy istniej
    możliwość uzyskania dokłanej informacji na temat tego patentu? w celu
    sprawdzenia czy go nie naruszam?

    dod

  • 2. Data: 2006-03-01 16:51:43
    Temat: Re: patent
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    dodi <f...@i...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > czy istniej możliwość uzyskania dokłanej informacji na temat tego
    > patentu? w celu sprawdzenia czy go nie naruszam?

    Najkrócej mówiąc - w zasdzie masz, ale Twój post świadczy o tym, że sobie z
    tym nie poradzisz. Poszukaj w swojej okolicy rzecznika patentowego

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-03-01 22:35:56
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Wymyśliłem coś i chce sprawdzić czy nie naruszam patentu,

    A chcesz to produkować i sprzedawać? Bo jeśli nie to po co Ci tego szukać?

  • 4. Data: 2006-03-02 06:34:21
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    dokladnie chce produkowac i sprzedawac..

    dod