  • 51. Data: 2018-03-13 20:47:57
    Temat: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2018 11:07:18 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Oczywiście to wszystko dotyczy poleconych, zwykłe listy nie wracają
    > prawie nigdy (chociaż są znane przypadki, że jednak wróciły).

    Pytałem "u źródła"- koleżanka żony pracuje w firmie która wysyla mnóstwo
    korespondencji do swoich klientów. "Na 400szt listów zwykłych wysłanych do bazy
    nieaktualizowanej od ok 6 lat ok 30szt wrócilo z adnotacjami "adresat nie żyje" "nie
    mieszka", "nie znany"
    Sąsiad listonosz z 20 letnim stażem też potwierdza że zwroty tego typu noi częst
    Ale że wszystkie tego typu listy wracają tego nie zaryzykuje stwierdzić