  • 1. Data: 2006-01-20 15:18:07
    Temat: Kto ma odsieżać chodnik jezeli chodnik jest oddzielony rowem melioracyjnym od przylegajacej działki???
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    Kto ma odsieżać chodnik jezeli chodnik jest oddzielony rowem
    melioracyjnym od przylegajacej działki??? Koszeniem trawy w tym rowie w
    lecie zajmuje sie drogówka, więc znaczy to chyba że chodnikiem też
    powinna sie zając drogówka? Prosze o konkretne odnoścniki do ustaw, lub
    zarządzeń w tej sprawie.

  • 2. Data: 2006-01-20 15:27:54
    Od: Ktos <v...@o...pl>

    Ktos napisał(a):
> [...]
    > lecie zajmuje sie drogówka, więc znaczy to chyba że chodnikiem też
    > powinna sie zając drogówka? Prosze o konkretne odnoścniki do ustaw, lub

    Zapomniałem dodać ze jest to droga krajowa E7.