  • 1. Data: 2006-01-20 11:04:19
    Temat: czy sedzia moze nie zgodzic sie na bieglego?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,
    czy sedzia moze nie zgodzic sie na powolanie bieglego? gdy 1-na ze stron o
    to wnioskowala

    drobna stluczka, paru swiadkow kazdy gada cios innego,

    czyli sprawa trafia do sadu, a pan sedzia "NJET"

    gringo

  • 2. Data: 2006-01-20 11:23:44
    Temat: Re: czy sedzia moze nie zgodzic sie na bieglego?
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > to wnioskowala
    >
    > drobna stluczka, paru swiadkow kazdy gada cios innego,
    >
    > czyli sprawa trafia do sadu, a pan sedzia "NJET"

    moze, ale powinien pozniej w uzasadnieniu wyroku sie z tego wytlumaczyc.

    konrad

  • 3. Data: 2006-01-20 11:26:32
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,
    a w KK pisze ze jezeli 1-na strona wnosi
    o powolanie bieglego to sedzia powinien sie na to zgodzic

    apropos dlaczego nie "MUSI"
    dlaczego w sejmie zostawia sie takie furtki dla bezprawia?

    gringo

  • 4. Data: 2006-01-20 11:34:15
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    >
    > apropos dlaczego nie "MUSI"
    > dlaczego w sejmie zostawia sie takie furtki dla bezprawia?

    czemu furtki. to rozsadne. czasem po prostu moze nie byc materialu dla
    bieglego badz z samych twierdzen pozwu wynika, ze pozwany nie jest
    odpowiedzialny, brak jakiejs tam przeslanki prawnej, to po co wtedy
    powolywac bieglego, ktory oceni wysokosc szkody, skoro i tak pozwany nie
    jest za nia odpowiedzialny. sytuacje mozna mnozyc, takze na gruncie
    karnego procesu. jezeli okaze sie ze sedzia nie mial racji, to uchyla
    wyrok lub zmienia etc.

    konrad

  • 5. Data: 2006-01-20 11:44:31
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > a w KK pisze ze jezeli 1-na strona wnosi
    > o powolanie bieglego to sedzia powinien sie na to zgodzic

    Jeśli okoliczności nie mają istotnego znaczenia dla sprawy lub nie wymagają
    wiadomości specjalnych to nie musi. A o tym czy okoliczność jest istotna dla
    sprawy i czy wymaga wiadomości specjalnych decyduje sąd.

    > apropos dlaczego nie "MUSI"
    > dlaczego w sejmie zostawia sie takie furtki dla bezprawia?

    I bardzo dobrze, że nie musi, bo w przeciwnym razie każdy cwaniaczek by
    wnioskował o powołanie biegłego, a sprawy w sądzie ciagnełyby się nie
    latami, a dziesiatkami lat...

  • 6. Data: 2006-01-20 11:45:28
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    jezeli biegly w wypadku samochodowym nie ma materialu.....
    a to ocenia sedzia?

    jezeli pozwany nie moze sie bronic przedstawiajac ekspertyze bieglego
    ktorego nie chce sedzia powolac
    to o dupe rozstrzaskac takie prawo

    te furki sa po to by sedziowie robili po prostu co chcieli

    1 instacja bylo kolegium 1-osobowe czyli baba -komuch
    2 instancja byl sad od ktorego nie ma odwolania bo szkoda mala materialna,
    ale szkoda moralna duza od tego czasu dymam panstwo jak moge, no bo jezeli
    przedstawiciele tego panstwa tacy to panstwo do dupy, wiec mnie malo
    interesuje
    czyli jest OK

    gringo

  • 7. Data: 2006-01-20 13:36:03
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam

    moze uczyles sie na tych swoich studiach prawniczych ze lepiej wypuscic 10
    winnych niz skazac 1...............

    tak kazdy cwaniaczek, twierdzenie rzeczywiscie godne prawnika.....

    powolanie bieglego w sprawie kolizji samochodowej trwa 10 lat :-))

    gringo

  • 8. Data: 2006-01-20 14:09:16
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Witam
    >
    > moze uczyles sie na tych swoich studiach prawniczych ze lepiej wypuscic 10
    > winnych niz skazac 1...............

    Przepraszam bardzo, ale co ma powołanie biegłego do skazania?

    > tak kazdy cwaniaczek, twierdzenie rzeczywiscie godne prawnika.....

    Godne czy niegodne, ale prawdziwe. Zresztą prawnikiem jeszcze nie jestem.

    > powolanie bieglego w sprawie kolizji samochodowej trwa 10 lat :-))

    10 lat to może nie, ale bez wątpienia powołanie biegłego opóźnia
    postępowanie.

  • 9. Data: 2006-01-20 14:30:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > moze uczyles sie na tych swoich studiach prawniczych ze lepiej wypuscic 10
    > winnych niz skazac 1...............

    uwazasz inaczej ?

  • 10. Data: 2006-01-20 14:35:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    gringo77 napisał(a):
    > a w KK pisze ze jezeli 1-na strona wnosi
    > o powolanie bieglego to sedzia powinien sie na to zgodzic

    a gdzie?

    KG