  • 21. Data: 2021-08-10 18:39:13
    Temat: Re: Ksiegi wieczyste
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2021 o 14:03, J.F pisze:

    > A tu ... no nie wiem - utajnic te KW ?
    > Zostawic dostep tylko notariuszom i bankom ?

    Można zrobić dostęp o ograniczonym zakresie dla postronnych. Ale i tak
    wypłynie jak widać.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-08-10 19:18:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wg mnie powinien być w dz. II ukryty Pesel i w dz. IV szczegóły kredytów (poza
    kwotą).

    -----

  • 23. Data: 2021-08-12 11:06:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2021 19:18:02 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Wg mnie powinien być w dz. II ukryty Pesel i w dz. IV szczegóły kredytów (poza
    kwotą).

    podstawowa cecha KW jest ustalenie kto jest wlascicielem, wiec jak
    chcesz ukryc pesel?
    Kupujesz dom od Jana Kowalskiego, i skad wiadomo, ze to jego wlasnosc?

    > -----

    J.

  • 24. Data: 2021-08-12 15:32:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z wypisu z księgi wieczystej z peselem (może zrobić właściciel lub sąd lub
    notariusz), a nie ze skrótu z dostępu zdalnego.
    Nie było peseli i świat sobie radził.
    Zresztą wiele KW nadal peselu nie zawiera.

    -----

  • 25. Data: 2021-08-13 09:10:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Znaczy trzeba napisać soft co pociągnie z gov dane ogólnodostępne.
    Wrzuci do exela i pobierać pieniądze za dostęp do takiej bazy? ;-)

  • 26. Data: 2021-08-13 09:17:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 09:10:51 +0200, _Master_ wrote:
    > Znaczy trzeba napisać soft co pociągnie z gov dane ogólnodostępne.
    > Wrzuci do exela i pobierać pieniądze za dostęp do takiej bazy? ;-)

    Juz nie pociagniesz z geoportalu.
    Teraz trzeba ciagnac KW, przeanalizowac, wrzucic do Excela.

    J.

  • 27. Data: 2021-08-13 18:55:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://ekw.ms.gov.pl/eukw_ogol/menu.do

    A dlczego nie poszczuć takich cwaniaków prawem autorskim czy o zgrozo
    RODO i powstrzymać proceder wyłudzania kasy od obywateli ;-)

  • 28. Data: 2021-08-13 19:46:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Aug 2021 18:55:07 +0200, _Master_ wrote:
    > https://ekw.ms.gov.pl/eukw_ogol/menu.do
    > A dlczego nie poszczuć takich cwaniaków prawem autorskim czy o zgrozo
    > RODO i powstrzymać proceder wyłudzania kasy od obywateli ;-)

    Prawa autorskie raczej nie maja tu zastosowania,
    a RODO ... numer KW to jakby nie dana osobowa.

    Choc mozliwe, ze i kopie calych ksiag maja ...

    J.

  • 29. Data: 2021-08-14 15:39:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie takie gówno hieny prawnicze podciągały już pod PA czy RODO ;-)

  • 30. Data: 2021-08-14 15:51:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-10-sierpnia-2021 o 14:03, J.F pisze:
> [...]

    O widzę że hieny nieźle kombinują. ;-)

    I zasłonić się RODO. SKURWENSYNY!