  • 21. Data: 2017-08-14 09:24:28
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bzdury.
    Pieniądze nie są bezpieczne i nie wiadomo, na jak długo starczą, a dożywocie to
    "dożywocie".

    I nawet nie wiesz, ile kosztuje profesjonalna opieka.

    -----

  • 22. Data: 2017-08-14 09:31:32
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > Bzdury.
    > Pieniądze nie są bezpieczne i nie wiadomo, na jak długo starczą, a dożywocie to
    "dożywocie".

    > I nawet nie wiesz, ile kosztuje profesjonalna opieka.

    Patrz Francuz który się "przejechał" na dożywociu dla najstarszej
    kobiety świata [3 x wartość mieszkania?].

    --
    A. Filip

  • 23. Data: 2017-08-14 09:46:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.08.2017 o 23:27, Liwiusz pisze:

    > W końcu nieprawidłowa realizacja
    > umów to temat stary jak świat i może się zdarzyć zawsze i wszędzie.

    A brukowiec zawsze może to opisać - co w tym złego? NIech ksiądz ich
    pozwie;)

    Shrek

  • 24. Data: 2017-08-15 13:15:52
    Od: "Lepudruk" <a...@d...org>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Patrz Francuz który się "przejechał" na dożywociu dla najstarszej
    > kobiety świata [3 x wartość mieszkania?].

    Czy masz coś do powiedzenia w sprawie w/w księdza, który oskubał starszą
    kobietę czy znów wykombinujesz coś na temat ślimaków w zalewie octowej?

    CL

  • 25. Data: 2017-08-17 14:52:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 9 Aug 2017 00:13:56 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli przedstawiony stan faktyczny jest prawdziwy, to oczywiście taka
    > sytuacja nie powinna mieć miejsca. Tylko, czy to prawda?

    To samo zapodaje GW:
    http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22185998,chci
    ala-oddac-mieszkanie-caritasowi-ale-proboszcz-poradz
    il.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

  • 26. Data: 2017-08-17 15:54:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zacytuj jeszcze Trybunę Ludu i Prawdę.

    -----

  • 27. Data: 2017-08-17 20:35:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-17 o 14:52, Olin pisze:

    > To samo zapodaje GW:
    > http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22185998,chci
    ala-oddac-mieszkanie-caritasowi-ale-proboszcz-poradz
    il.html

    Teraz jest trochę inna wersja. Szukam w Internecie, ale nie widzę, by
    CARITAS zawierał tego typu umowy. Oczywiście to nie wyklucza takiej
    możliwości.

  • 28. Data: 2017-08-17 20:39:14
    Od: Kviat

    > Jeśli nawet jest, jak piszesz, to zauważ,ze nie kościół ją "ogolił",
    > tyko ksiądz.

    A kto decyduje o tym, że jak ksiądz coś zrobi to nie jest kościół?
    Jak ksiądz zbiera na tacę, to jest to na kościół czy na księdza?
    Jak ksiądz mówi coś o moralności albo o prawach kobiet, to mówi to
    ksiądz, a nie kościół?
    Wygodne...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2017-08-17 20:44:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No wiesz, gdyby (jeśli w ogóle się zdarzyło) lokal był zapisany na parafię to jedno,
    a jak do osobistego majątku to drugie.

  • 30. Data: 2017-08-17 22:37:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-17 o 15:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zacytuj jeszcze Trybunę Ludu i Prawdę.
    >

    > -----
    LOL

    Dla mnie to SE jest najwiarygodniejszy. Na ogół jako najpierwsi podają
    informacje. Wiarygodne informacje.
    Zaś ludzie pochodzenia żydowskiego preferują GW. Mnie to ani ziębi ani
    grzeje bowiem czytam na wszystkich portalach, a nie tylko SE, czy GW.

    --
    animka