  • 11. Data: 2017-08-10 18:30:09
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 23:27, Liwiusz pisze:
> [...]
    siedza-i-kokaina-skandal-w-watykanie_1006869.html>*

    siedza-i-kokaina-skandal-w-watykanie_1006869.html>

    > Wygląda na typową umowę dożywocia. Dalsza sprzedaż mieszkania nie ma
    > znaczenia. Trzeba po prostu egzekwować zapisane w umowie warunki.
    > Niczego szczególnego tutaj nie widzę. W końcu nieprawidłowa realizacja
    > umów to temat stary jak świat i może się zdarzyć zawsze i wszędzie.
    > Dewotka zawierzyła mieszkanie obcej osobie, to niech się teraz użera.
    > Zamiast wietrzyć sensację, niech SE jej zasponsoruje prawnika, skoro
    > babeczka sama nie umie zadbać o swoje sprawy.

    Przecież ona ma 88 lat i nie ma rodziny.

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-08-10 18:44:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-10 o 18:30, Animka pisze:

    > Przecież ona ma 88 lat i nie ma rodziny.

    Znając życie pewnie ma rodzinę, tylko "poobrażaną". No ale nie jest to
    istotą sprawy - czy ma rodzinę, czy nie ma, nie zmienia to jej
    położenia. A nawet jeśli - to brak rodziny polepsza sytuację księdza, bo
    odpada zarzut, że kościół robi wodę z mózgu starszym ludziom kosztem
    ustawowych spadkobierców.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-08-10 19:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > A to byłby wielki problem gdyby *tylko* gazety klasy "Super Ekspres"
    > tak robiły? :-) Wiec może się zdecydujesz czy obsmarowujesz "brukowce"
    > czy (niemal całą) prasę jak leci - różnica *powinna* być znacząca.

    Róznica jest taka ze jedne gazety robią tak BO TAK a inne dlatego ze druga
    strona odmawia komentarza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 14. Data: 2017-08-10 20:21:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-10 o 18:44, Liwiusz pisze:

> [...]
    > położenia. A nawet jeśli - to brak rodziny polepsza sytuację księdza,
    > bo odpada zarzut, że kościół robi wodę z mózgu starszym ludziom

    Oczywiście masz rację.
    Ta kobieta mogla nie robić nic. Umarłaby sobie i niech kto chce zabija
    się o to jej mieszkanie.
    Tak sobie myślę, że ona chcąc przekazać po śmierci mieszkanie Caritasowi
    myślala, że ten Caritas się nią- starszą osobą trochę zaopiekuje, a tu
    raptem wyskoczył ksiądz.
    Naczytałam się trochę o tym Caritasie i uważam, że ta pani też by wpadla
    z "deszczu pod rynnę".

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-08-10 20:50:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jeśli nie miała dzieci ani rodzeństwa - co bardzo prawdopodobne - to mieszkanie
    przejęłaby gmina. To już lepsza umowa dożywocia.
    Nie mam pojecia, czy księża parafialni mogą posiadać majątek osobisty, wielu księży
    zakonnych (większość? wszyscy?) po prostu nie może.

  • 16. Data: 2017-08-10 21:03:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-10 o 20:50, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Nie mam pojecia, czy księża parafialni mogą posiadać majątek osobisty, wielu księży
    zakonnych (większość? wszyscy?) po prostu nie może.
    A ten ksiądz co umarł i cały jego wielki majątek przeszedł na jego dziecko?

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-08-12 19:32:42
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    > Jeśli przedstawiony stan faktyczny jest prawdziwy, to oczywiście taka
    > sytuacja nie powinna mieć miejsca. Tylko, czy to prawda?

    dlaczego nie powinna mieć miejsca? Funkcją KK jest golenie wiernych.

    --
    @foe_pl

  • 18. Data: 2017-08-12 19:35:27
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 20:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeśli nie miała dzieci ani rodzeństwa - co bardzo prawdopodobne - to mieszkanie
    przejęłaby gmina. To już lepsza umowa dożywocia.

    lepsza sprzedaż mieszkania, wynajem nowego i zatrudnienie profesjonalnej
    opieki na fakturę VAT.

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2017-08-12 23:07:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-08-17 o 19:32, the_foe pisze:

    > dlaczego nie powinna mieć miejsca? Funkcją KK jest golenie wiernych.

    Jeśli nawet jest, jak piszesz, to zauważ,ze nie kościół ją "ogolił",
    tyko ksiądz.

  • 20. Data: 2017-08-12 23:09:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-08-17 o 19:35, the_foe pisze:
    > lepsza sprzedaż mieszkania, wynajem nowego i zatrudnienie profesjonalnej
    > opieki na fakturę VAT.

    Sądzisz, że bez faktury VAT będzie mniej profesjonalna? Nie wiemy do
    końca, czego "babcia" oczekiwała od tej opieki. Równie dobrze cła afera
    mogła zostać rozdmuchana z tego powodu, że ktoś inny chce podobny numer
    zrobić.