  • 121. Data: 2017-09-18 12:12:44
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 10:57, Olin pisze:

    > Dobiło mnie, że nie można dać jednej linki do wszystkich albumów; każdy
    > "udostępnia" się osobno, co jest frustrujące.

    Tzn, że sknocili zamiast coś ulepszyć.

    --
    animka

  • 122. Data: 2017-09-18 13:53:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2017 12:12:44 +0200, Animka napisał(a):

    > Tzn, że sknocili zamiast coś ulepszyć.

    Na mój gust przystosowali serwis do potrzeb użytkowników smartfonów, bo
    normalnym komputerem posługują się już tylko wapniaki. Przy okazji chyba
    zatrudnili tańszych (i gorszych) programistów, którzy nie wszystko
    ogarniają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

  • 123. Data: 2017-09-18 16:07:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 13:53, Olin pisze:

> [...]
    > normalnym komputerem posługują się już tylko wapniaki. Przy okazji chyba
    > zatrudnili tańszych (i gorszych) programistów, którzy nie wszystko

    Czyli dla jeleni od smartfonów. Ja tam wolę nie ryzykować :-)

    --
    animka