  • 111. Data: 2017-08-26 21:03:08
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-17 o 18:33, Animka pisze:

    > Nie, nie miałam tego na myśli. Tylko to, że wolą pochować zmarlego na
    > cmentarzu prawosławnym (i parę zł. zapłacić), żeby lepiej wypaść w
    > opinii ludzi. Nie ma co wałkować tego "grząskiego" tematu.

    A to oczywiście masz rację i się zgadzam. No i pewnie kilka grobów obok.

  • 112. Data: 2017-08-29 12:23:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Oczywiście, że religia to nauka (w sensie szkolnym).
    Dzieci się uczą, a nawet przynoszą stopnie.
    Co biologia robi w szkole?
    WF-u ucz dziecko sam na podwórku, co WF robi w szkole??

    -----

  • 113. Data: 2017-08-29 12:25:59
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś 8-latki chodziły i jeździły po mieście same, ale czasy się zmieniły, bo ponoć
    milicjant dający pałą przez łeb łobuzowi jest niekapitalistyczny, no i aut było 50x
    mniej.

    -----

  • 114. Data: 2017-09-06 18:05:07
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-08-17 o 20:39, Kviat pisze:
    > A kto decyduje o tym, że jak ksiądz coś zrobi to nie jest kościół?

    Jak męczeńsko ginie w obronie godności człowieka, jak Popiełuszko, to
    jest to ksiądz katolicki działający w imeniu Kościoła Katolickiego. Jak
    to seryjny pedofil gwałciciel to działał wyłącznie we wlasnym imieniu na
    własną odpowiedzialność finansową.
    Ale jak mówiłem, nie ma się co obrażać, KK jak każda korporacja
    maksymalizuje wpływy, minimalizuje koszty. To rola państwa by korporację
    uczyć szacunku do prawa. Jak w USA, zlicytowano kilka biskupstw do gołej
    ziemi to KK zaczął swoich pedofilów sam w zębach do sądu przynosić.

    --
    @foe_pl

  • 115. Data: 2017-09-06 18:11:12
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 09:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bzdury.
    > Pieniądze nie są bezpieczne i nie wiadomo, na jak długo starczą, a dożywocie to
    "dożywocie".

    > I nawet nie wiesz, ile kosztuje profesjonalna opieka.
    >

    > -----

    wiem i mówię ci - ze lepiej sprzedać mieszkanie.
    ofc mozna miec pecha i zyc 100 lat. No ale jak ktos dożywa 100 lat to w
    wieku 90 na ogól nie potrzebuje zbyt dużej opieki.
    Mój dziadek umarł w wieku 91 lat. 2 lata wczesniej mieszkał sam i nie
    potzrebował zadnej opieki nawet do lekarzy nie chodził.

    --
    @foe_pl

  • 116. Data: 2017-09-15 16:19:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Aug 2017 21:30:25 +0200, Animka napisał(a):

    > Ładne zdjęcia, tylko szkoda, że opisów przy zdjęciach nie ma.

    Opisy są poniżej zdjęcia; trzeba lekko przewinąć.
    Flickr nie budzi mojego entuzjazmu, ale nic lepszego nie ma od czasu
    wygaszenia Picasy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 117. Data: 2017-09-15 18:32:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-15 o 16:19, Olin pisze:

    > Opisy są poniżej zdjęcia; trzeba lekko przewinąć.
    > Flickr nie budzi mojego entuzjazmu, ale nic lepszego nie ma od czasu
    > wygaszenia Picasy.

    https://www.google.com/photos/about/

    Jeśli się nie mylę to zmieniła się tylko nazwa: na "zdjęcia".

    --
    animka

  • 118. Data: 2017-09-18 07:58:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-15 o 18:32, Animka pisze:

    > https://www.google.com/photos/about/
    >
    > Jeśli się nie mylę to zmieniła się tylko nazwa: na "zdjęcia".

    google fotos nie działa tak jak działała picassa. Choćby to by mieć
    prywatne albumy udostępniane po adresie maila...

    --
    http://polpodroznik.com

  • 119. Data: 2017-09-18 10:57:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Sep 2017 18:32:09 +0200, Animka napisał(a):

    > https://www.google.com/photos/about/
    >
    > Jeśli się nie mylę to zmieniła się tylko nazwa: na "zdjęcia".

    Dobiło mnie, że nie można dać jednej linki do wszystkich albumów; każdy
    "udostępnia" się osobno, co jest frustrujące.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 120. Data: 2017-09-18 12:10:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-18 o 07:58, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > google fotos nie działa tak jak działała picassa. Choćby to by mieć
    > prywatne albumy udostępniane po adresie maila...

    A to szkoda. Nie mam teraz zdjęć na google, więc mogłam nie wiedzieć ;-)

    --
    animka