  • 101. Data: 2017-08-23 19:19:46
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Schetyna i Kopacz?
    Nie zapominaj o Bufetowej ("nie będzie żłóbka dla każdego i co mi zrobicie"?

    -----

  • 102. Data: 2017-08-23 19:21:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Obrzezanie powinno być karalne jako nieusuwalne okaleczenie niewinnego niemowlęcia.
    Tak samo, jak usuwanie łechtaczki (Afryka).

    -----

  • 103. Data: 2017-08-24 10:11:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Aug 2017 19:19:46 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Schetyna i Kopacz?

    Słabo trybisz, ale próbuj dalej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 104. Data: 2017-08-24 21:30:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-22 o 09:34, Olin pisze:

    > Okazjonalnie pokonuje trasę Dworzec Centralny - Okęcie, w tym również
    > autobusem 175, i o dziwo nie dorobiłem się pcheł, a obuwia nie oblepiły mi
    > śmieci. Podejrzewam, że na wieść o moim przybyciu włodarze stolicy wszystko
    > pucują.

    Przyjedziesz, przemkniesz szybko i nawet nie masz czasu wielu rzeczy
    zauważyć.
    Też nie dorobiłam się pcheł, bo nie siadam na ławkach na przystanku i
    nie mogę patrzeć na brudy.
    W autobusach siadam i w biały dzień parę razy byłam ugryziona w łydki.
    Coś skacze i lata po autobusach. Jedno ugryzienie ciężko zniosłam, długo
    się leczyło. Te ścierwa-nawet krwawe merry Niesiołowskiego lubią moja
    krew. Innych ludzi nie tykają. Nie wiem dlaczego.

    > https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums
    Ładne zdjęcia, tylko szkoda, że opisów przy zdjęciach nie ma.

    --
    animka

  • 105. Data: 2017-08-24 21:38:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-22 o 18:14, Kviat pisze:

    > (To znowu była ironia... i znowu zapomniałem zaznaczyć... Ostatnio
    > zauważam, że coraz więcej ludzi ma problem z rozpoznaniem sarkazmu i
    > ironii, jakby nie łapali kontekstu całej wypowiedzi, lecz czytali
    > każde zdanie osobno, bez związku z poprzednimi)
    >
    > "Nawet jeśli to wiara w to,że Bóg nie istnieje, to też forma"religii"."
    >
    > W takim razie sam sobie przeczysz. Bo u ateistów nie ma bogów.
    > Skoro ateiści _nie_wierzą_ w bogów, to nie jest to ani wiara, ani
    > religia.
    > Brak wiary, to nie to samo co wiara w coś przeciwnego.
    Dziwne jest to, że jak taki ateista umrze to rodzina pochowuje go na
    cmentarzu katolickim (jeśli tam mają jakiś swój grób), a najczęciej na
    cmentarzu prawosławnym. Podobno za "pare zł". można załatwić
    niewierzącemu pogrzeb na cmentarzu prawoslawnym.
    Pochowali tam Kiszczaka, pochowali tam paru moich sąsiadów, w tym
    niewierzącego męża mojej koleżanki.

    --
    animka

  • 106. Data: 2017-08-24 22:04:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-08-17 o 21:38, Animka pisze:

> [...]
    > niewierzącemu pogrzeb na cmentarzu prawoslawnym.
    > Pochowali tam Kiszczaka, pochowali tam paru moich sąsiadów, w tym

    Jakie znaczenie dla zwłok ma właściciel terenu, w których leżą?

  • 107. Data: 2017-08-26 12:58:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jakie znaczenie dla zwłok ma właściciel terenu, w których leżą?
    Tak. Dla zwłok nie ma znaczenia, ale rodziny chcą chodzić na cmentarz i
    stawiać świeczki.

    --
    animka

  • 108. Data: 2017-08-26 17:54:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-08-17 o 12:58, Animka pisze:

    > Tak. Dla zwłok nie ma znaczenia, ale rodziny chcą chodzić na cmentarz i
    > stawiać świeczki.

    I ma dla nich kluczowe znaczenie, kto jest właścicielem terenu? Wątpię.

  • 109. Data: 2017-08-26 18:33:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > I ma dla nich kluczowe znaczenie, kto jest właścicielem terenu? Wątpię.
    Nie, nie miałam tego na myśli. Tylko to, że wolą pochować zmarlego na
    cmentarzu prawosławnym (i parę zł. zapłacić), żeby lepiej wypaść w
    opinii ludzi. Nie ma co wałkować tego "grząskiego" tematu.

    --
    animka

  • 110. Data: 2017-08-26 18:38:41
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > I ma dla nich kluczowe znaczenie, kto jest właścicielem terenu? Wątpię.
    Dla zmarłych nie, ale rodzina ma swoje wymagania.

    Taka ciekawostka Jackowskiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=0yrwo4wM5sY

    --
    animka