  • 141. Data: 2021-05-22 07:48:14
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-21-maja-2021 o 18:21, pioruns pisze:
    > Dzieciakom kupowalem Bitcoiny po cenach $100-1000, a wiec czy dzisiaj
    > jest 20k czy 40k to nie ma wielkiego znaczenia, bo i tak do przodu
    > dziesiatki tysiacy procent.

    Sprzedaj póki są coś warte

    I kupuj nieruchomości ;-)

  • 142. Data: 2021-05-22 11:42:49
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.05.2021 o 17:25, Budzik pisze:
    > Użytkownik trybun M...@j...cb ...

    > Skoro twierdzisz ze raz kupujesz i kopiesz to chyba jednak mało wiesz.
    > Przez te kilka lat nie tylko zmieniał sie sprzet ale wrecz powstawał
    > wyspecjalizowany.
    > Zapewne wiesz ze pierwsze btc kopało sie na kartach graficznych a dzis
    > uzywa sie zupełnie cos innego?
    > Inne waluty ludzie obecnie kopia kartami ale przeciez nie tymi sprzed 5
    > lat bo nowe sa o tyle szybsze ze te stare sa nieopłacalne w kotenscie
    > ilosci pradu vs zysk.

    Z tego co się orientuję to można używać wszystkiego co ma moce
    obliczeniowe.  Nie słyszałem natomiast aby powstawały jakieś ekstra
    dedykowane do górników gadżety, czyli np procesor xxxzp dedykowany dla
    kopaczy i tylko dla kopaczy.

    > Kto nie zgasił swaitła to nie.
    > Ale jak ktos podłacza komp z 10 kartai graficznymi to jak najbardziej
    > jest to kradziez.

    Nie, skoro dana firma nie zabrania takich praktyk to nie ma mowy o
    kradzieży.

    > Ale jak chcesz do zwykłego uzytku dołozyc kopanie to musisz załozyc
    > wieksza. A płacisz za kazdy KW.
    > Ty naprawde nie wiesz o co chodzi?

    No, jakoś nie zdarzyło mi się spotkać kogos kto zafundował sobię
    instalację fotowoltaiczną tylko z tego powodu że jest albo zamierza
    podjąć pracę jako kopacz krypto walut. Myślę że jeżeli już to sytuacja
    może być w większości przypadków odwrotna - ktoś zainwestował w
    fotowoltaikę to przy okazji zabawi się w górnika. Tym bardziej gdy ma
    nadwyżki prądu.

    > Pomijajac to ze btc nie kopie sie kartami i to ze karty działajace 247
    > sie zuzywaja?
    > Ale przy obecnych cenach kart to moze za 2 lata taka uzywana nawet da
    > sie sprzedac...

    Tym niemniej sprzęt po zawieszeniu górniczej działalności można
    wykorzystać.

  • 143. Data: 2021-05-22 11:44:22
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.05.2021 o 15:42, J.F pisze:

    > Bajeczka dla naiwnych :-)

    > Wrobla w garsci to ma wtedy syndyk. A wspolwlasciciele to jakiegos
    > kanarka na dachu wlasnie :-)
    > Mozesz zobaczyc wlasnie Ideabank, czy np amerykanski GM.

    Co mogę zobaczyć? To że kogoś tam syndyk okradł nie musi znaczyć i nie
    znaczy że to norma.

    > I piszesz co o gołebiu w garści.

    A żebyś wiedział, te akcje nienotowanego już na giełdzie Universalu mają
    dla mnie większą wartość niż Mount Everest usypany z Bicoinów.

    > No i widzisz jak wyglada AG, Universal i BTC. Na razie.
    >
    > J.

    Poczekajmy jeszcze trochę aż zobaczymy jak będzie wyglądał krach
    bitcoinowców. Pewnie znowu jak frankowiczom to ja podatnik polskiego
    urzędu skarbowego będę rekompensował ich straty.

  • 144. Data: 2021-05-22 11:45:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.05.2021 o 15:39, pioruns pisze:

    > Powinienes zostac doradca finansowym. Z twoim poziomem ekspertyzy z
    > pewnoscia zarobisz dla klientow miliony. ?

    Tylko dużą dozę pewności że nie obudzą się z palcem w d..., jak przy
    inwestycjach w zapisy elektroniczne,.

  • 145. Data: 2021-05-22 12:26:51
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 22/05/2021 06:46, _Master_ wrote:

    > TSUE stwierdzi że zdecentralizowany system sprzyja złoczyńcom ;-) i wyda
    > zabezpieczenie a banksterka zastosuje swój system imitujący krypto i
    > ludzie w to uwierzą.
    >
    > Tak będzie ;-)

    Aha, ok. -_-

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 146. Data: 2021-05-22 12:30:24
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 22/05/2021 10:45, trybun wrote:

    > Tylko dużą dozę pewności że nie obudzą się z palcem w d..., jak przy
    > inwestycjach w zapisy elektroniczne,.

    No pewnie. Biedaki nie musza sie martwic, ze cos straca i im inwestycja
    padnie, bo nic nie maja :D

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 147. Data: 2021-05-22 12:33:40
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 22/05/2021 10:44, trybun wrote:

    > Poczekajmy jeszcze trochę aż zobaczymy jak będzie wyglądał krach
    > bitcoinowców. Pewnie znowu jak frankowiczom to ja podatnik polskiego
    > urzędu skarbowego będę rekompensował ich straty.

    Na co chcesz czekac? Krachow Bitcoina juz bylo mnostwo. Spadal juz -25%,
    -50% a nawet i -90% w cenie, a mimo to nadal dziala.

    Bitcoin zostal zadeklarowany jako martwy albo fail juz 414 razy w mediach:
    https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/

    Zobacz sobie wykres i czerwone kropki, przy jakis cenach te "smierci"
    jego deklarowano. Psy szczekaja, a Bitcoin jedzie dalej.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 148. Data: 2021-05-22 14:35:41
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 22 maj 2021 o 11:42, trybun pisze:

    > gdy ma nadwyżki prądu.

    Iloamperowe i względem jakich nizin?

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 149. Data: 2021-05-22 17:22:16
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    pioruns napisał(a):
> [...]
    > https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
    >
    > Zobacz sobie wykres i czerwone kropki, przy jakis cenach te "smierci"

    80-90% już wykopano. Emocje z wykopków raczej miną.
    Pytanie co z wartością przy braku emocji?

    > Psy szczekaja, a Bitcoin jedzie dalej.

    Realnie to to ma kilka lat, czyli prawie nic.

  • 150. Data: 2021-05-22 23:20:55
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 22.05.2021 11:42, trybun wrote:

> [...]
    > obliczeniowe.  Nie słyszałem natomiast aby powstawały jakieś ekstra
    > dedykowane do górników gadżety, czyli np procesor xxxzp dedykowany dla

    I tylko dlatego ŻE TY NIE SŁYSZAŁEŚ to nie ma takich urządzeń? Trochę
    kurwa pokory!

> [...]
    > może być w większości przypadków odwrotna - ktoś zainwestował w
    > fotowoltaikę to przy okazji zabawi się w górnika. Tym bardziej gdy ma

    No trzeba mieć mega wywaloną megalomanię, żeby świat oceniać swoimi
    doświadczeniami. Wyobraź sobie, że są tacy ludzie, nie podam nazwisk na
    publicznej grupie. RODO.

    --
    pzdr
    Roman