  • 1. Data: 2005-07-02 08:06:40
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Na co powinienem zwrocic uwage, zeby nie zrobili mnie w trabe ? Mam 60 tys.
    wlasnego wkladu, potrzebuje ok. 25 tys.
    Chodzi mi o np. zerowa prowizje, mozliwosc przewalutowania w czasie splaty i
    wczesniejsza splate kredytu - zeby nie bylo tak, ze moge splacac np. 2 raty
    miesiecznie, a nie ile chce. W jakiej walucie brac kreche ? CHF, PLN ? Moze
    ktos z Was poleci mi dobry kredyt w konkretnym banku ?

    Serdecznie dziekuje za podpowiedzi, thx.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2005-07-02 09:31:34
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Serdecznie dziekuje za podpowiedzi, thx.

    NTG -> pl.biznes.banki

  • 3. Data: 2005-07-02 10:44:26

    wiadomości news:da5n8r$r9c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > NTG -> pl.biznes.banki

    Tam tez zadalem te pytanie - jak narazie cisza.
    Thx, pozdro