  • 1. Data: 2005-07-01 21:24:45
    Temat: Istnieje Firma - jak założyć spółkę ?
    Od: "Andrzej" <a...@d...pl>

    Witam

    Od kilku lat istnieje firma (jeden właściciel) jak założyć spółkę aby firma
    miała 2 właścicieli ?
    Jakie dokumenty, instytucje.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-07-02 09:15:59
    Temat: Re: Istnieje Firma - jak założyć spółkę ?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Od kilku lat istnieje firma (jeden właściciel) jak założyć spółkę aby
    firma
    > miała 2 właścicieli ?
    > Jakie dokumenty, instytucje.

    Jaka firma istnieje ? Jednoosobowa działalność ?
    jeśli tak - to drugi własciciel zgłasza działalność: gmina + REGON + US +
    ZUS i umowa spółki cywilnej i jest spółka

    spółka z o.o.:
    u notariusza umowa spółki -> wpis do KRS pierwszy właściciel sprzedaje 50%
    udziałów drugiemu i jest drugi współłaściciel

    to tak w niesamowitym skrócie, jeśli coś pominąłem to niech mnie inni
    poprawią

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 3. Data: 2005-07-02 15:31:58
    Od: "Andrzej" <a...@d...pl>

> [...]
    > udziałów drugiemu i jest drugi współłaściciel
    >
    > to tak w niesamowitym skrócie, jeśli coś pominąłem to niech mnie inni

    Witam

    Jednoosobowa dzialalnosc, firma jest platnikiem VAT, zatrudnia 2 pracownikow

    Pozdrawiam
    Andrzej