  • 1. Data: 2005-07-01 21:39:39
    Temat: czy można tyle płacić
    Od: "abrh" <a...@o...pl>

    wyczytałem anonse dzisiejsze.praca co drugi dzień .15 godz. ,za dyżur 18zł
    . telefon do pracodawcy 602 127 775 polecam bezrobotnym.

  • 2. Data: 2005-07-01 22:15:58
    Temat: Re: czy można tyle płacić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "abrh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wyczytałem anonse dzisiejsze.praca co drugi dzień .15 godz. ,za dyżur
    18zł
    > . telefon do pracodawcy 602 127 775 polecam bezrobotnym.

    nie wiemy, czy to na umowę o pracę. Nie wiemy, czy ten dyżur, to owo 15
    godzin, czy może dodatkowo jakieś dyżury domowe. Co drugi dzień, to by
    dawało w sumie niemal pełen etat za 180-270 zł/m-c (nie wiem, czy z
    niedzielami i sobotami). Myślę, że nie o to chodziło.