  • 31. Data: 2021-08-04 17:57:31
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Piękna teoria.
    Co trafię na sprawę to żaden punkt niezrealizowany i q...y na pol lecą (i na proka że
    nie zlecił pol czynności przed wniesieniem
    aktu).

    Czyli z autem Szydło mają duplikat?

    -----
    > jak się nagrywa płytę, to się podpisuje markerem. L.dz., kto i kiedy nagrał.
    > Po czwarte trzyma się kopię bezpieczeństwa, więc powinny być dwa nośniki.
    > Po piąte zawartość poddaje się oględzinom, wiec powinny być wydruki klatek. Właśnie
    dlatego sugerowałem wydrukowanie i dołączenie

  • 32. Data: 2021-08-04 18:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tylko z ciekawości dopytuję jak to wygląda.

    Wygląda to tak, że najpierw czekasz kilka godzin aż znajdzie się
    "oficer" żeby twoje zeznanie przyjąć. Optymistycznie pójdziesz w chuj
    wcześniej i nie będziesz zawracał dupy. Jak nie to trudno - spisze się i
    za dwa tygodnie umorzy. Jakby było tak, że za każdą kradzieżą lub aktem
    wandalizmu biegał technik to by widok technika na ulicy nikogo nie
    dziwił. A prawda jest taka, że policja "cierpi" nie tylko na brak
    techników ale i zwykłych kulsonów, żeby zawiadomienie przyjąć:P

    > Bo jest może błedne
    > przeświadczenie, że do pierdół za 300 zł nie wyślą technika.

    Bo nie wyślą.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-08-04 20:05:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 18:30:21 +0200, Shrek wrote:

    > Wygląda to tak, że najpierw czekasz kilka godzin aż znajdzie się
    > "oficer" żeby twoje zeznanie przyjąć. Optymistycznie pójdziesz w chuj
    > wcześniej i nie będziesz zawracał dupy.

    Gdzie czekasz?

    Bo komisariaty maja dyzurke na wejsciu, wpuszczaja do konkretnej
    osoby, a nie wyjdziesz bez pieczatki na przepustce ..

    Chybam ze sa inne komisariaty.

    No i mozna bezczelnie do dzielnicowego pojsc, niech sciaga ekipe :-)

    J.

  • 34. Data: 2021-08-04 20:14:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2021 o 20:05, J.F pisze:

    > Gdzie czekasz?

    Na komisariacie przed okienkiem dyżurnego.

    > Bo komisariaty maja dyzurke na wejsciu, wpuszczaja do konkretnej
    > osoby, a nie wyjdziesz bez pieczatki na przepustce ..

    Przychodzą po ciebie, jak swoje odczekasz.

    > Chybam ze sa inne komisariaty.
    >
    > No i mozna bezczelnie do dzielnicowego pojsc, niech sciaga ekipe :-)

    Dzielnicowy ci powie, żebyś na 112 dzwonił jak w trakcie albo udał się
    na komisariat:P

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2021-08-04 20:25:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 20:14:28 +0200, Shrek wrote:

    > Na komisariacie przed okienkiem dyżurnego.

    Jest tam jakas poczekalnia?
    Czy specjalnie nie ma - na stojaco szybciej zrezygnujesz :-)

    > Przychodzą po ciebie, jak swoje odczekasz.

    > Dzielnicowy ci powie, żebyś na 112 dzwonił jak w trakcie albo udał się
    > na komisariat:P

    A jak sie nazywa to miejsce, gdzie on czasem siedzi?

    J.

  • 36. Data: 2021-08-04 20:27:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 17:54:12 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Co to jest sposób szczególnie zuchwały?

    wejsc na komisariat, zabrac telefon komendantowi z pokoju :-)

    Albo gwizdnac torbe Ziobrze w knajpie :-)

    J.

  • 37. Data: 2021-08-04 20:28:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2021 o 20:25, J.F pisze:

    > Jest tam jakas poczekalnia?
    > Czy specjalnie nie ma - na stojaco szybciej zrezygnujesz :-)

    Jest. Parę krzeseł.

    > A jak sie nazywa to miejsce, gdzie on czasem siedzi?

    Komisariat - nie wejdziesz, bo poczekalnia;)

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-08-04 20:41:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 20:28:07 +0200, Shrek wrote:

    > Jest. Parę krzeseł.

    > Komisariat - nie wejdziesz, bo poczekalnia;)

    U mnie maja swoje kanciapki na osiedlach.
    I tam nie ma dyzurnego.
    A moze mieli, a teraz juz nie maja?

    P.S. Zadania dzielnicowych
    http://www.wroclaw.policja.gov.pl/dwr/kontakt/twoj-d
    zielnicowy/23755,Dzielnicowi-Komisariat-Policji-Wroc
    law-Fabryczna.html

    Ze smieciami i piciem piwa pod trzepakiem maja walczyc :-)

    Adresow tych kanciapek nie podaja ... musze kontrole zrobic :-)

    J.

  • 39. Data: 2021-08-04 21:03:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2021 o 20:41, J.F pisze:

    > U mnie maja swoje kanciapki na osiedlach.

    To się rewir nazywa. Nie wiem - u mnie w starym miejscu zamieszkania
    był, ale policjantów w nim nie było;) Raz byłem bo się przeprowadziłem i
    potrzebowałem opinie w miejscu zamieszkania - dostałem opinię że mam
    dobrą bo nie ma na mnie skarg, bo tam nie mieszkam;)

> [...]
    law-Fabryczna.html

    > Ze smieciami i piciem piwa pod trzepakiem maja walczyc :-)

    Mają to w pompie. Jak ich przełożony też ma to w pompie, to jak
    napiszesz skargę to dostaniesz standardową formułkę, że iksiński działa
    zgodnie ze swoimi kompetencjami, czyli ma to w dupie.

    Generalnie tak:

    "dzielnicowy ma informować" - poinformował - "proszę zgłosić na
    komisariat, bo bez tego nic nie mogę"

    "złosiłem - co dalej?" - "a dalej to już wydział do spraw wykroczeń" -
    "a pan coś konkretnego w tej sprawie robi" - "tak" - "a co?" - "nie moge
    pana poinformować" - "to co pan może?" - "moge pana poinformować, żeby
    zgłosił pan na komisariat albo dzwonił na 112" - "ale to wiem i bez
    pana, a pan ma informować i podejmować działania" - "zgadza się i
    informuje pana żeby pan na komisariat, a o reszcie nie moge pana
    informować - a i informuję pana żeby pan nie nagrywał rozmów jeśli pan
    to robi" "dlaczego? i skąd ten pomysł że pana nagrywam?" "bo wiem że
    mnie nagrywacie i sobie nie życzę nagrywa pan?" "tak" "nie może pan" -
    "podstawa prawna?" - "bo pan nie może" - "mogę - nie mogę wrzucać na
    jutuba" - "nie nie może pan" - "podstawa prawna?" - "bo pan nie może,
    niech pan zgłosi na komisariat, ja nie moge pana informować, a pan mnie
    nagrywać" - "to jakie jest pana zadanie?" - "wspólpracować z panem na
    rzecz bezpieczeństwa" - "to znaczy?" - "to znaczy niech pan idzie na
    komisariat i zgłosi" - "już byłem - teraz dzwonie do pana" - "skoro pan
    już był to teraz wydział do spraw wykroczeń" - "czyli dopóki nie pójdę
    na komisariat to pan nic nie może a jak pójdę na komisariat to pan nic
    nie może" - "dokładnie tak"

    i tak w kolo macieju.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-08-04 22:43:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Ja tylko z ciekawości dopytuję jak to wygląda. Bo jest może błedne
    > przeświadczenie, że do pierdół za 300 zł nie wyślą technika.
    >
    > Wiem, że u nas do kradzieży w sklepie, to przyjeżdżają na każde
    > zgłoszenie. Nieraz trzeba czekać godzinę, ale przyjadą.

    Dyskutowałem kiedyś o tych odciskach z Robertem i wyszło że on
    jest fachowiec teoretyk lub kłamliwy propagandzista.
    Włamanie do auta, wybita szyba (pięćset zł) ukradzione radio
    (trzysta zł) plus jakieś drobiazgi leżące luzem w kabinie.
    To było w czasach kiedy granica była na 200zł.
    Przysłali patrol krawężników, ci zrobili notatkę ale i tak
    kazali właścicielowi jechać z kwitami na komisariat.
    Na pytanie czy sprawdzą (zabezpieczą) odciski palców
    odpowiedzieli że nie.
    A komisariat nie powiatowy tylko z mieście wojewódzkim.
    Jakby to był samochód rodziny komendanta to zgłoszenie by
    przyjął patrol na miejscy a odciski zbierała cała ekipa.
    W tym samym mieście rak było, rejon tego samego komisariatu.
    A jak szaraczkowi to nie mieli czasu ani mocy przerobowych.