  • 1. Data: 2021-08-03 07:33:07
    Temat: Dobre kontrole poselskie v. złe "kontrole poselskie" :-) [dobra opozycja v. źli "antyszczepionkowcy"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/szczepionka-na-koronawirusa-
    grzegorz-cessak-posel-grzegorz-braun-z-grupa-antyszc
    zepionkowcow-wtargnal-do-mojego-biura-pod-pretekstem
    -kontroli-poselskiej-5163975
    > Grzegorz Cessak: poseł Grzegorz Braun z Konfederacji z grupą
    > antyszczepionkowców wtargnął do mojego biura pod hasłem "kontroli
    > poselskiej"
    > ; 2 sierpnia 2021, 19:50
    >
    > Poseł Konfederacji Grzegorz Braun razem z grupą antyszczepionkowców
    > wkroczył w poniedziałek do mojego biura - poinformował w "Tak jest" w
    > TVN24 doktor Grzegorz Cessak, prezes Urzędu Rejestracji Produktów
    > Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wyjaśnił, że
    > grupa oczekiwała "wglądu do badań klinicznych populacji poniżej
    > 12. roku życia". [...]

    Czy teraz złemu PiS będzie łatwiej ograniczać (inne)
    "kontrole poselskie" najwspanialszej *opozycji? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-08-03 20:29:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.08.2021 o 07:33, A. Filip pisze:

> [...]

    Tu jest relacja z tego "wtargnięcia".
    https://www.youtube.com/watch?v=VbNQ1_LejI8
    Kto tu jednak w chooja tnie.

  • 3. Data: 2021-08-03 23:27:06
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 03.08.2021 o 20:29 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Tu jest relacja z tego "wtargnięcia".
    > https://www.youtube.com/watch?v=VbNQ1_LejI8
    > Kto tu jednak w chooja tnie.

    Jakiś skrot? Bo to wideo ma prawie 4h długości.

    Kamil

  • 4. Data: 2021-08-04 08:08:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 03.08.2021 o 23:27, Kubuś Puchatek pisze:

    > Jakiś skrot? Bo to wideo ma prawie 4h długości.

    W skrócie można powiedzieć, że wszyscy grzecznie weszli i grzecznie sie
    zachowywali, choć poseł Braun stanowczo domagał się dokumentów, które
    urząd uznał sobie, że są tajne...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 5. Data: 2021-08-04 15:33:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.08.2021 o 23:27, Kubuś Puchatek pisze:

    > Jakiś skrot? Bo to wideo ma prawie 4h długości.

    No cóż, czasem trzeba się poświęcić dla prawdy.
    Ale skrót jest taki, że Grzegorz Cessak łże jak bura suka.