  • 91. Data: 2021-08-15 15:05:16
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w
    <news:6119015f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Przecież on jest oderwany od rzeczywistości.

    I ma zepsuty od wczoraj komputer Robert:
    <https://dziennikpolski24.pl/awanse-nagrody-gratulac
    je/ar/2195814>
    <https://www.starosadeckie.info/na-sygnale/policjanc
    i-z-prelekcja-w-pwsz/>
    <https://zsem.edu.pl/news/190529>

    Słabo z awansami od 2000. Dostał awans na komisarza a obecnie jesteś
    Robercik...?
    W 2019 nadkom. 21 lat i tylko tyle? A może emeryt?...

    Tak, chciałem przedstawić Pana młodzieży...

    --
    'Tom N'

  • 92. Data: 2021-08-15 15:43:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.08.2021 o 15:05, TomN pisze:
> [...]
    > Robercik...?
    > W 2019 nadkom. 21 lat i tylko tyle? A może emeryt?...

    Robił prelekcje w szkołach na temat cyberbezpieczeństwa, a pojęcie o tym
    ma tylko trochę większe od Animki. Bo cośtam-cośtam pamięta sprzed lat o
    zakładaniu konta na Xbox (bo kiedyś zakładał, a Animka pewnie nigdy nie
    miała Xboxa), konto google na youtube zakładał w latach 90-tych, podczas
    gdy samo google powstało w 1998 roku, gmail był dostępny publicznie od
    2007, a youtube utworzono w 2005 i z google nie miał wtedy nic wspólnego.
    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 93. Data: 2021-08-15 15:50:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-15 o 15:05, TomN pisze:
> [...]
    > Robercik...?
    > W 2019 nadkom. 21 lat i tylko tyle? A może emeryt?...
    >
    > Tak, chciałem przedstawić Pana młodzieży...

    Tych imion i nazwisk jest jak psów. Skąd wiesz czy to nie jego ksywka?
    Tym bardziej, że bajdurzy.

    --
    animka

  • 94. Data: 2021-08-15 16:23:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-15 o 15:43, Kviat pisze:

> [...]
    > gdy samo google powstało w 1998 roku, gmail był dostępny publicznie od
    > 2007, a youtube utworzono w 2005 i z google nie miał wtedy nic wspólnego.

    LOL

    --
    animka

  • 95. Data: 2021-08-15 17:25:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2021 o 15:05, TomN pisze:
    > Słabo z awansami od 2000. Dostał awans na komisarza a obecnie jesteś
    > Robercik...?
    Jrestem, ale czytuję i odpisuję na posty tylko mądrych ludzi :-) Na
    przepychanie z idiotami szkoda mi czasu :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2021-08-15 19:00:06
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Animka w

    > Tych imion i nazwisk jest jak psów. Skąd wiesz czy to nie jego ksywka?

    To proponuję ksywkę kutasik

    > Tym bardziej, że bajdurzy.

    albo bajkutas (bez s)

    W (X)Sączu się pewnie przyjmie, c`nie robuś ;P

    --
    'Tom N'

  • 97. Data: 2021-08-15 23:11:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2021 13:49:07 +0200, Kviat wrote:

    > Serio badacie sploty rękawiczek, gdy komuś ukradną radio z samochodu?
    > Nawet wtedy, gdy to nie był samochód komendanta?

    Przeciez pisal, ze nie, bo to nie ma sensu - trzeba by wyciac
    kierownice do analizy :-)

    J.

  • 98. Data: 2021-08-16 07:01:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2021 o 23:11, J.F pisze:

    > Przeciez pisal, ze nie, bo to nie ma sensu - trzeba by wyciac
    > kierownice do analizy :-)

    Kierownica kierownicą -
    https://wiadomosci.wp.pl/scieto-deby-kaczynskich-slu
    psk-szuka-sprawcow-6672510601390624a
    - masz już wycięte;)

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2021-08-16 08:15:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Przeciez pisal, ze nie,

    Jak pisał, że nie, skoro pisał, że też?

    "eee, nie warto, na pewno mial rekawiczki"
    RT: "Rękawiczki też się w ten sposób identyfikuje. :-) Mają
    charakterystyczny i niepowtarzalny splot."

    Widzę, że nic się u ciebie nie zmieniło i nadal masz problem z czytaniem
    ze zrozumieniem.

    > bo to nie ma sensu - trzeba by wyciac
    > kierownice do analizy :-)

    Aaaa... no tak... jak ukradną radio za 300 zł, to wycina się kierownicę
    i dopiero wtedy badanie splotu rękawiczek nabiera sensu. Dziękuję za
    wyjaśnienie.
    Kierownicę do analizy wycinają przy każdym skradzinym radiu, czy tylko z
    samochodu komendanta?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr