  • 1. Data: 2004-07-26 06:38:55
    Temat: Kontroler z Poczty Polskiej i Abonament RTV
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Czy mam obowiazek wpuscic kontrolera z Poczty Polskiej sprawdzajacego czy
    mam zaplacony abonament RTV ??? I czy jezeli go nie mam a ogladam np tylko
    DVD lub telewizje TRWAM , na kablowce za ktora place , musze oplacac
    abonament RTV ???

    Pozdrawiam

    STANSEBA

  • 2. Data: 2004-07-26 06:49:33
    Temat: Re: Kontroler z Poczty Polskiej i Abonament RTV
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ce28tk$rcn$1@news.onet.pl

    > Czy mam obowiazek (...)
    > [...............]

    Przed napisaniem pytania *masz obowiązek* przeczytać
    już istniejące wątki. (chociby z ostaniego tygodnia)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Dzielni ludzie są odmieńcami - są słabi

  • 3. Data: 2004-07-26 06:52:10
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "stanseba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mam obowiazek wpuscic kontrolera z Poczty Polskiej sprawdzajacego czy
    mam zaplacony abonament RTV ???
    Re : Nie.
    I czy jezeli go nie mam a ogladam np tylko telewizje TRWAM , na kablowce za
    ktora place , musze oplacac abonament RTV ???
    Re : Tak

    AR

  • 4. Data: 2004-07-26 06:55:12
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > DVD lub telewizje TRWAM , na kablowce za ktora place , musze oplacac
    > abonament RTV ???

    Takie to juz jest pokopane, ze nie placisz za ogladanie telewizji, tylko
    za posiadanie odbiornika.

    A kontrolera nie musisz wpuszczac.

  • 5. Data: 2004-07-26 07:11:27
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Takie to juz jest pokopane, ze nie placisz za ogladanie telewizji, tylko
> [...]

    Cos mi sie zdaje ze nir masz racji , bo jezeli place za posiadanie
    odbiornika , to jest to podatek , a w ustawie podatkowej nie ma takiego
    podatku . Nie zajmuje sie tym Ministerstwo Finansow ,a KRRiT . Jezli Ty masz
    racjie podaj jakas podstawe prawna , ze placi sie od posiadania odbiornika
    anie od ogladania TV publicznej . A czy np o odbiornika LCD w samochodzie na
    , ktorym oglada sie filmy DVD tez trzeba placic ??? Brak logiki w tym calym
    zamieszaniu z abonamentem RTV . A czy np za radio w telefonie komurkowym tez
    mam placic ??? Chyba jednak nie miales racji . Sorry

  • 6. Data: 2004-07-26 07:30:51
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

> [...]
    tez
    > mam placic ??? Chyba jednak nie miales racji . Sorry

    Ma rację, tylko źle to napisał. Płacisz za _używanie_ dobiornika rtv. I nie
    ważne do jakich celów :( Chore to jest :(
    Za lcd w swoim aucie nie zapłacisz pod warunkiem, że opłacasz abonament w
    swoim gospodarstwie domowym. I tak samo jeśli masz na działeczce tv to nie
    zapłacisz drugi raz.

    Hm... Ale jak to będzie w sytuacji, gdy opłacam abonament, a np. mój syn ma
    swój samochód z radyjkiem?

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2004-07-26 07:39:39
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

> [...]
    tez
    > mam placic ??? Chyba jednak nie miales racji . Sorry

    Re : Tak też twierdzi prof. Zoll zamierzając w niedługim czasie
    zakwestionować stosowne przepisy. Ale póki co przepisy te niestety
    obowiązują. I Pani Waniek z Panem Dąbrowskim chcą wykorzystać tę resztę
    czasu jaka im pozostała do przestraszenia maluczkich. Kłopot im tylko robi
    rzecznik KRRiT informując publicznie, że kontroler z poczty może sobie
    poczekać przed furtką/drzwiami , aż zdecydujesz się pokazać mu (albo i nie -
    Twoja wola) książeczkę opłat (o ile taką masz). Kontrolera nie należy jednak
    kopać w rzyć, bo przysługuje mu specjalna ochrona prawna .
    AR

  • 8. Data: 2004-07-26 07:57:40
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > zamieszaniu z abonamentem RTV . A czy np za radio w telefonie komurkowym tez
    > mam placic ??? Chyba jednak nie miales racji . Sorry

    Podatek placisz jeden .... za dowolną ilosc odbiornikow, ktorych jestes
    wlascicielem.

  • 9. Data: 2004-07-26 07:58:54
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    > Podatek placisz jeden .... za dowolną ilosc odbiornikow, ktorych jestes
    > wlascicielem.
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

    a jezeli w firmie posiadam TV do prezentacji multimedialnych , to co ??
    Dlaczego mam placic ?? Prosze o podstawe prawna , w ktorej jest napisane ze
    placi sie od posiadania odbiornika TV ???

    PS Zgadam sie z prof. Zollem

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-07-26 08:09:53
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    stanseba napisał(a):
    > a jezeli w firmie posiadam TV do prezentacji multimedialnych , to co ??

    To wymontuj płytkę odpowiedzialną za odbiór TV.
    Pozostanie Ci monitor z Eurozłączem, przez które możesz podłączyć sobie
    wideo itd.

    --
    pozdrawiam
    Adam