  • 41. Data: 2004-07-27 16:11:51
    Temat: Re: Kontroler z Poczty Polskiej i Abonament RTV
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    k...@o...pl napisał/a:
    >o okazanie książeczki opłat RTV - jeżeli nie ma to klient jest ugotowany.
    A jak ktoś płaci przelewami?:-)

  • 42. Data: 2004-07-27 17:37:29
    Od: "WP.PL" <l...@U...pl>

    Użytkownik "adamb" <z...@w...abkom.tk> napisał w wiadomości

    > To wymontuj płytkę odpowiedzialną za odbiór TV.
    > Pozostanie Ci monitor z Eurozłączem, przez które możesz podłączyć sobie
    > wideo itd.

    Wideo z definicji posiada wbudowany tuner tv więc po co mu dwa :-)

    Pozdrawiam

    WojtekPL

  • 43. Data: 2004-07-28 05:36:50
    Od: k...@o...pl

    > A jak ktoś płaci przelewami?:-)
    To ma 7 dni na złożenie wyjaśnień - np. przez telefon

  • 44. Data: 2004-07-28 05:40:45
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    On 27 Jul 2004 10:11:39 +0200, k...@o...pl wrote:
    > W 95 % nie ma z tym zadnego problemu - wchodzę i widzę telewizor, radyiko
    > (najczęściej działające) - jeżeli nie to proszę o włączenie, - później proszę
    > o okazanie książeczki opłat RTV - jeżeli nie ma to klient jest ugotowany.

    Ok, a co jak nie widzisz TV (bo go nie mam po prostu) i widzisz wieze?
    Wlaczam, a tam szum - niezaprogramowane stacje (bo uzywam jej do
    odtwarzania CD i tasm).
    Jak widac wieza nie umozliwia natychmiastowego odbioru radia.

    Drugie pytanie: piszesz : "wchodze". Znaczy gdzie? Tam gdzie
    mieszkaniec Cie zaprasza? Czyli np do pokoju stolowego, gdzie sie
    przyjmuje gosci, czy moze do sypialni (ktora jest bylo nie bylo
    intymnym miejscem w domu).

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.

  • 45. Data: 2004-07-28 05:44:15
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    On Tue, 27 Jul 2004 09:08:54 +0200, Andrzej R. wrote:

    > Re : O tutaj to nie masz racji. A przeszukanie pomieszczen, osób, rzeczy
    > czynione na podstawie KPK ?

    To nie jest jakis obcy, tylko policja. To rozumiem.
    Nie podoba mi sie ze jakis "pan Mietek" z karteluszka z poczty moze
    mi sie rozgladac po mieszkaniu. Przeciez w tym momencie bardzo
    dokladnie moze okreslic stopien zamoznosci, ew. zabezpieczenia w domu
    itp itd. ktore to informacje moga posluzyc wspolpracujacemu z "panem
    Mietkiem" szajce zlodziei. Oczywiscie to tylko przyklad, ktory moze
    sie zdarzyc, a nie uogolnienie.

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 46. Data: 2004-07-28 06:13:36
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > odtwarzania CD i tasm).
    > Jak widac wieza nie umozliwia natychmiastowego odbioru radia.
    Aby istniał obowiązek rejestracji musi : DZIAŁAC i ODBIERAĆ program - w tym
    przypadku drugi warunek jest nie spełniony więc obowiązku rejestracji nie ma.

> [...]
    > mieszkaniec Cie zaprasza? Czyli np do pokoju stolowego, gdzie sie
    > przyjmuje gosci, czy moze do sypialni (ktora jest bylo nie bylo
    Dokładnie tam gdzie zaprasza - proszę o pokazanie telewizora - w sypialni
    jeszcze nie byłem :-)

  • 47. Data: 2004-07-28 06:31:55
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisał
    > To nie jest jakis obcy, tylko policja.

    Re : Rozbroiłeś mnie Kolego :-)) Prześlij do Alicji Hytrek z KGP - zapewne
    ucieszy się.
    AR

  • 48. Data: 2004-07-28 06:35:29
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    On 28 Jul 2004 08:13:36 +0200, k...@o...pl wrote:
    > Aby istniał obowiązek rejestracji musi : DZIAŁAC i ODBIERAĆ program - w tym
    > przypadku drugi warunek jest nie spełniony więc obowiązku rejestracji nie ma.

    A radioodbiornik na baterie - bez bateri? :)

    > Dokładnie tam gdzie zaprasza - proszę o pokazanie telewizora - w sypialni
    > jeszcze nie byłem :-)

    No to pozostaje miec nadzieje, ze kazdy kontroler jest taki uprzejmy
    :) i nie probuje nastawac na prywatnosc lokatorow.

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 49. Data: 2004-07-28 06:41:19
    Od: k...@o...pl

    tym przypadku drugi warunek jest nie spełniony więc obowiązku rejestracji nie
    ma.
    > A radioodbiornik na baterie - bez bateri? :)
    Jak wcześnie mówiłem musi Działać i Odbierać.
    > No to pozostaje miec nadzieje, ze kazdy kontroler jest taki uprzejmy
    > :) i nie probuje nastawac na prywatnosc lokatorow.
    W tej pracy nieuprzejmość może skończć się w sądzie, prasie, TV lub na
    chodniku.
    Jak jest gościu nie do przejścia lepiej było odpuścić, i iść do drugiego
    mieszkania - szkoda było czasu i nerwów.

  • 50. Data: 2004-08-27 12:50:20
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:MPG.1b6f6af6841fee28989785@news.tpi.pl
    użytkownik: *KrzysiekPP* napisał(a):

    > Jak juz jestesmy konkretni, to w sklepie placi sie za odbiornik. A za
    > posiadanie placi sie abonament ;)

    Bądźmy jeszcze bardziej konkretni: za co za ten odbiornik płacisz? Za
    możliwość przeniesienia go do domu? Chyba za to, że stajesz się jego
    właścicielem i posiadaczem. Nie ma co się okłamywać, abonament jest
    characzem ściąganym na publiczne media, bez względu na to, co posiadacz
    odbiornika słucha lub ogląda, a prywatni nadawcy mają z tego wała.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675