  • 1. Data: 2002-10-18 13:56:21
    Temat: Konstytucje oktrojowane - gdzie obecnie obowiazuja
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Moje pytania nie dotycza co prawda biezacej regulacji prawnej, ale z
    pewnoscia jest tutaj wielu konstytucjonalistow ktorzy pewnie znaja
    odpowiedzi na moje pytania.
    Mam 2 pytania dotyczace konstytucji oktrojowanych (tzn nadanych) :
    1.W jakich krajach obecnie ( na dzien dzisiejszy ) obowiazuja konstytucje
    oktrojowane ?
    2.W jakim kraju 14 lutego tego roku tj 2002 oktrojowano konstytucje ?
    Bardzo prosilbym o szybka odpowiedz , ewentualnie o linki ; w google ,
    altavista , onet, interia nic na ten temat nie znalazlem , oprocz ogolnych
    wiadomosci czym sa konstytucje oktrojowane
    Z gory dziekuje za pomoc

    -=trener=-