  • 21. Data: 2021-01-26 09:58:48
    Temat: Re: Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :

    > No to musicie znaleźć ciocie, albo wujka, którzy was chętnie przenocują.
    > Nie wypada odwiedzać z pustymi rękami, ale oni chętnie przyjmą darowizny
    > w postaci biletów narodowego banku polskiego w wysokości umówionej :)
    >
    > Inna rzecz, że zakaz jest nielegalny, ale wiadomo, po co utrudniać sobie
    > życie spawami sądowymi.

    Wiadomo, że w takiej sytuacji człowiek człowiekowi pomoże. Ale tu
    zakładam, że nie. Więc szukam wyjścia bez kombinowania. No chyba że
    w tym kraju nie da się nie kombinować :-) i moje założenia są nie do
    spełnienia.
    Od początku zaborów władza gnębi obywateli, więc trzeba sobie jakoś
    radzić. Choćby i wozem Drzymały.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 22. Data: 2021-01-26 13:06:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to już rozumiem, skąd Twój uraz.
    Z dzieciństwa ;-)

    -----

  • 23. Data: 2021-01-26 13:08:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W podobnej akcji nocowaliśmy w siedmioro przedmaturalnych na siennikach na podłodze
    górnej stacji kolejki na Kasprowym ;-)

    -----

  • 24. Data: 2021-01-26 17:05:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Taką zagwozdkę mam.
    >Załóżmy, że przybyłem do miejscowości wczasowej do i z której jest 1
    >PKS na dobę. Już szedłem na autobus powrotny, ale jakiś lokalny
    >protest uniemożliwił mi dotarcie na przystanek w zakładanym czasie.
    >Autobus odjechał.

    A propos - ktos mi wlasnie podpowiedzial
    AirBNB. Oni nie maja zakazu :-)

    W takiej wczasowej miejscowosci jest chyba szansa, ze cos sie
    znajdzie, ale w takiej co ma jeden PKS na dobe ... moze nie :-(

    J.

  • 25. Data: 2021-01-26 17:38:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No a jeśli to Makrela?

    -----

  • 26. Data: 2021-01-26 22:21:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2021 o 13:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > No to już rozumiem, skąd Twój uraz.
    > Z dzieciństwa ;-)

    E tam. Wtedy nie było kulsonów. Paraliatorem nas nie potraktowali;)

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-01-26 22:32:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2021 o 17:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > No a jeśli to Makrela?

    To dla odmiany mnie mało obchodzi. Póki co obywatelstwo mam polskie.

    --
    Shrek