  • 1. Data: 2021-01-23 15:24:23
    Temat: Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Taką zagwozdkę mam.
    Załóżmy, że przybyłem do miejscowości wczasowej do i z której jest 1
    PKS na dobę. Już szedłem na autobus powrotny, ale jakiś lokalny
    protest uniemożliwił mi dotarcie na przystanek w zakładanym czasie.
    Autobus odjechał.
    Jest zima i mróz. Muszę przenocować w budynku, nie na ziemi przy
    słupku PKS-u. Nie łapię się na wyjątek z reżimowego zakazu
    udostępniania noclegu. Nikt mi nie udzieli go, bo będzie się bał
    reakcji siepaczy władzy. Dzwonić na 997, żeby mnie przenocowali? Jak
    zgodnie z prawem przetrwać?
    No i potem pozywać organizatorów protestu? Jeśli nie ma
    organizatora, tylko ludzie się skrzyknęli przez Internet, to kto
    odpowiada za wyrządzenie szkody? Chyba nie sołtys, bo co on winien,
    że zebrała się grupa oszołomów?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-01-23 16:41:06
    Temat: Re: Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2021 o 15:24, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > noclegu. Nikt mi nie udzieli go, bo będzie się bał reakcji siepaczy
    > władzy. Dzwonić na 997, żeby mnie przenocowali? Jak zgodnie z prawem

    Ja w latach 90 miałem podobny problem - a w zasadzie mój stary bo ja to
    gówniarz byłem. Na wycieczce krajoznawczej postanowił wysiąść z nami
    wcześniej żeby jakiś kościół w jakims miasteczku powiatowym obejrzeć
    (chyba bisztynek) - mój stary jest fanatykiem starych kościołów;)
    Następny autobus, ostatni właśnie miał być za godzinę, ale okazało się,
    że taka lokalna tradycja, że ostatni kurs nie zajeżdza na "dworzec
    autobusowy" a po prostu zatrzymuje się na głównej ulicy i dalej szpula.

    No i nocowałem z ojcem i bratem... na dołku;) Bez podstawy prawnej i
    żadnego trybu - przyszliśmy zapytać na komisariat co tu zrobić, a oni
    zażartowali, że mają tylko miejsca na dołku i od żartu jeden telefon
    gdzieś tam i się udało;)

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-01-23 17:03:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > żadnego trybu - przyszliśmy zapytać na komisariat co tu zrobić, a oni
    > zażartowali, że mają tylko miejsca na dołku i od żartu jeden telefon

    Tylko utrudnijmy mój casus - najbliższy posterunek jest 20km dalej
    :-) Musieliby po mnie przyjechać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2021-01-23 17:36:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2021 o 17:03, Zbynek Ltd. pisze:

    > Tylko utrudnijmy mój casus - najbliższy posterunek jest 20km dalej :-)
    > Musieliby po mnie przyjechać.

    Teraz to i tak cię na dołki nie przenocują. Lata 90 to inne czasy były.
    No i nie było koronapierdolca.

    A była to jedna z ciekawszych akcji w moim życiu - nocleg na dołku za
    gówniarza;)

    Ja bym dzwonił na 112 i poinformował, że sytuacja zagraża mojemu życiu i
    zdrowiu. Sam jestem ciekaw co by zrobili. No ale skoro żulowi się należy
    transport do schroniska, to spławić zupełnie cię chyba nie powinni.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-01-23 18:17:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]

    > tylko ludzie się skrzyknęli przez Internet, to kto odpowiada za
    > wyrządzenie szkody? Chyba nie sołtys, bo co on winien, że zebrała się

    Wydaje mi sie, ze mógłbyś wziąć taksówkę i dojechać, gdzie tam chcesz, a
    potem od organizatora protestu domagać się odszkodowania.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-01-23 20:02:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-23 o 17:03, Zbynek Ltd. pisze:

    > Tylko utrudnijmy mój casus - najbliższy posterunek jest 20km dalej :-)
    > Musieliby po mnie przyjechać.

    Bałwanka ulep i postaw. Film wrzuć do sieci.
    I czekaj :-)

  • 7. Data: 2021-01-23 20:33:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2021 o 20:02, cef pisze:

    > Bałwanka ulep i postaw. Film wrzuć do sieci.
    > I czekaj :-)

    Jest to jakaś myśl/ Albo zacznij wznosić antyrządowe hasła. To działa na
    kulsonów jak piwo na muszki - powinni się zmaterializować w 10 minut -
    jak nie to ich podpierdalasz do szefa;)

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-01-24 00:36:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-23 o 20:02, cef pisze:

    > Bałwanka ulep i postaw. Film wrzuć do sieci.
    > I czekaj :-)

    To nie Warszawa była. Inna mentalność, brak radiowozów, bo wszyscy
    pilnują w Warszawie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-01-24 00:40:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-23, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > organizatora, tylko ludzie się skrzyknęli przez Internet, to kto
    > odpowiada za wyrządzenie szkody? Chyba nie sołtys, bo co on winien,

    Czekasz cierpliwie w pozycji stojącej przy słupku. Jeśli pierwszy
    nadjedzie PKS, problem z głowy. Jeśli hipotermia, z czystym sumieniem
    wzywasz pogotowie. Ewentualne roszczenia od uczestników protestów lub/i
    producenta aku w telefonie. Musisz tylko sprawdzić, czy może ich
    dochodzić również rodzina.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2021-01-24 15:22:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.01.2021 o 15:24, Zbynek Ltd. pisze:

    > Dzwonić na 997, żeby mnie przenocowali?

    Jak już to 112.

    > Jak zgodnie z prawem przetrwać?

    Jak ma być zgodnie z prawem, to po przyjeździe patrolu dokonujesz
    czynnej napaści na funkcjonariusza/y i na przynajmniej 24/48h masz
    nocleg i żarcie zapewnione. Nawet lekarz jak będzie trzeba, to się
    znajdzie. "Faktura" przyjdzie potem.