  • 1. Data: 2021-01-21 21:39:59
    Temat: pracodawca nie ma kasy
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Czy jeśli pracodawca daje propozycję:
    zmniejszenie etatu do 1/2 i dalej wysyła na postojowe, aby siedzieć w
    domu i czekac na lepsze czasy, to brak przyjęcia takiej propozycji przez
    pracownika równoznaczne jest z wypowiedzeniem 3 miesiące ? z
    wypowiedzeniem natychmiastowym ?

  • 2. Data: 2021-01-21 23:06:04
    Temat: Re: pracodawca nie ma kasy
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-21 o 21:39, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    > domu i czekac na lepsze czasy, to brak przyjęcia takiej propozycji przez
    > pracownika równoznaczne jest z wypowiedzeniem 3 miesiące ? z

    Zgodnym z terminem wynikającym między innymi z rodzaju umowy
    i czasu jej trwania i może jeszcze czegoś.

  • 3. Data: 2021-01-22 00:06:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2021 o 21:39, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    > domu i czekac na lepsze czasy, to brak przyjęcia takiej propozycji przez
    > pracownika równoznaczne jest z wypowiedzeniem 3 miesiące ? z

    Generalnie jest to wypowiedzenie dotychczasowej umowy o pracę. Mozesz
    sie na to zgodzić, albo nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-01-22 08:41:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-21 o 23:06, cef pisze:
    > i może jeszcze czegoś.

    Fajnie się Ciebie czyta ;-)

  • 5. Data: 2021-01-22 08:43:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > albo nie.

    Wiem późno było. Ale czy zrozumiałeś o co pytają?

  • 6. Data: 2021-01-22 08:52:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dla uściślenia:

    Co jest zapisane w kodeksie pracy to wiadomo.

    Ale czy kto wie co jest w tych pieprzonych tarczach pozapisywane i jak
    to wpływa na takie wypowiedzenia?

    PS. Moja szefowa się stara o następną tarczę. Chyba będzie kolejny
    samochód. Taka tarcza to ZŁOTY INTERES ;-)

  • 7. Data: 2021-01-22 08:55:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-22 o 08:41, _Master_ pisze:

    > Fajnie się Ciebie czyta ;-)

    Możesz rozjaśnić co się kryje pod tym czymś.

  • 8. Data: 2021-01-22 09:41:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2021 o 08:43, _Master_ pisze:

    > Wiem późno było. Ale czy zrozumiałeś o co pytają?

    Wydaje mi się, ze tak. Jeśli twierdzisz, ze nie, to napisz.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-01-22 20:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk Hajdan" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >domu i czekac na lepsze czasy, to brak przyjęcia takiej propozycji
    >przez pracownika równoznaczne jest z wypowiedzeniem 3 miesiące ? z

    Ogolnie z wypowiedzeniem wynikajacym z przepisow/umowy, przyjmijmy, ze
    3 miesiace.

    Tylko ... jak nie ma kasy ... ja tam czasem slyszalem "pracodawca
    wyslal pracownikow na urlop" i cholera wie czy nie bezplatny ...

    J.

  • 10. Data: 2021-01-22 22:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

> [...]
    >
    > PS. Moja szefowa się stara o następną tarczę. Chyba będzie kolejny
    > samochód. Taka tarcza to ZŁOTY INTERES ;-)

    Och, to bardzo zalezy jaki prowadzisz interes.
    Z czego wynika to ze ona dobrze na tym wychodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"