  • 1. Data: 2021-01-21 21:43:08
    Temat: czytanie księgi wieczystej
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    Znam numer księgi wieczystej całego budynku gdzie jest 134 lokali
    wyodrębnionych, każdy lokal ma swoją KW.
    Czy jest jakaś hurtowa metoda czytania KW każdego z tych lokali ?
    Głównie chodzi o sprawdzenie które lokale mają hipotekę banku.

  • 2. Data: 2021-01-22 09:31:57
    Temat: Re: czytanie księgi wieczystej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.01.2021 o 21:43, Henryk Hajdan pisze:
> [...]
    > Czy jest jakaś hurtowa metoda czytania KW każdego z tych lokali ?
    > Głównie chodzi o sprawdzenie które lokale mają hipotekę banku.

    Kup popcorn i klikaj. Inaczej się chyba nie da. Albo zapłać komuś...

    MJ
    PS. Po co?

  • 3. Data: 2021-01-22 22:36:42
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.01.22 o 09:31, Michal Jankowski pisze:

    > Kup popcorn i klikaj. Inaczej się chyba nie da. Albo zapłać komuś...
    >
    >   MJ
    > PS. Po co?

    Po co?
    Każdy ma swoje powody, może to wspólnota chce jakieś zestawienie sobie
    zrobić, wiedzieć coś o właścicielach aby jakieś strategie opracować.

  • 4. Data: 2021-01-22 22:53:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2021 o 22:36, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Po co?
    > Każdy ma swoje powody, może to wspólnota chce jakieś zestawienie sobie
    > zrobić, wiedzieć coś o właścicielach aby jakieś strategie opracować.

    Wspólnota takie dane raczej ma. Przynajmniej moja. Choćby po to żeby
    wiedzieć kto ile udziałów ma. Jak twórca wątku jest członkiem wspólnoty,
    to również może spróbować takie dane od wspólnoty uzyskać. Teoretycznie
    ma dostęp do każdego dokumentu będącego w posiadaniu wspólnoty.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-01-23 09:36:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I to jest jedna z przyczyn dla której uważam, ze niektóre dane z KW nie powinny być
    jawne on-line (w tym Pesel), bo i po co?
    Ujawnienia hipoteki może nastąpić zainteresowanym transakcją w aktach KW w sądzie
    wieczystoksięgowym.

    -----

  • 6. Data: 2021-01-25 11:38:26
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 23.01.2021 o 09:36, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > powinny być jawne on-line (w tym Pesel), bo i po co?
    > Ujawnienia hipoteki może nastąpić zainteresowanym transakcją w aktach KW

    RODO art. 5 ust 2 wymaga rozliczalności, wystarczyłoby aby dostęp do KW
    był po zalogowaniu profilem zaufanym

  • 7. Data: 2021-01-26 09:13:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozliczysz stojaka spod budki?