  • 11. Data: 2021-01-25 16:17:45
    Temat: Re: Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Taką zagwozdkę mam.
    >Załóżmy, że przybyłem do miejscowości wczasowej do i z której jest 1
    >PKS na dobę. Już szedłem na autobus powrotny, ale jakiś lokalny
    >protest uniemożliwił mi dotarcie na przystanek w zakładanym czasie.
    >Autobus odjechał.

    A pocos tam jechal? Nie bylo zakazu podrozy prywatnych ? :-)
    No chyba nie bylo ...

    >Jest zima i mróz. Muszę przenocować w budynku, nie na ziemi przy
    >słupku PKS-u.

    A propos - sa jeszcze jakies "dworce PKS" ?
    Mam wrazenie, ze budynki pozamykano juz dawno, niektore przerobiono na
    galerie handlowe ... ale galerie przeciez zamkniete ...

    >Nie łapię się na wyjątek z reżimowego zakazu udostępniania noclegu.
    >Nikt mi nie udzieli go, bo będzie się bał reakcji siepaczy władzy.
    >Dzwonić na 997, żeby mnie przenocowali? Jak zgodnie z prawem
    >przetrwać?

    Przerobic na pobyt sluzbowy ?
    No ale z piatku na sobote czy niedziele, to raczej trudno ...

    >No i potem pozywać organizatorów protestu? Jeśli nie ma organizatora,
    >tylko ludzie się skrzyknęli przez Internet, to kto odpowiada za
    >wyrządzenie szkody?

    Ludzie razem - ci ktorzy przyszli :-)

    >Chyba nie sołtys, bo co on winien, że zebrała się grupa oszołomów?

    Nie wyznaczyl objazdu ... no ale przeciez nie wiedzial.

    Jeszcze pytanie co za protest, bo te modne ostatnio:
    -pieszego raczej nie zablokuja,
    -ale przeciez mogles taksowka na przystanek chciec zajechac,
    -a jesli pieszego zablokuja ... to raczej oddzialy ZOMO, wiec do kogo
    pretensje ?

    No, taksowki jeszcze kursuja, to mozna dojechac to jakiegos wiekszego
    dworca PKP ...

    J.

  • 12. Data: 2021-01-25 16:39:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 16:17, J.F. pisze:

    > A pocos tam jechal? Nie bylo zakazu podrozy prywatnych ? :-)
    > No chyba nie bylo ...

    W niezbędnych sprawach życia codziennego czy jakoś tak.

    > -a jesli pieszego zablokuja ... to raczej oddzialy ZOMO, wiec do kogo
    > pretensje ?

    No jak to do kogo? Do tuska:P

    > No, taksowki jeszcze kursuja, to mozna dojechac to jakiegos wiekszego
    > dworca PKP ...

    Tak po prawdzie to z zadupia może nie być.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-01-25 19:02:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >W niezbędnych sprawach życia codziennego czy jakoś tak.

    Ale teraz jest taki zakaz ?

    >No jak to do kogo? Do tuska:P

    >Tak po prawdzie to z zadupia może nie być.

    Tak swoja droga - to wlasnie slysze, ze drogi zablokowane z powodu
    sniegu, albo niech sie w podrozy prywatnej jakas awaria samochodu
    przytrafi ... i co - zamarznac w samochodzie, czy do noclegowni sie
    udac ?

    J.

  • 14. Data: 2021-01-25 19:17:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 19:02, J.F. pisze:

    > Ale teraz jest taki zakaz ?

    A co za różnica? Zresztą kto by codziennie tłity czytał?

    > Tak swoja droga - to wlasnie slysze, ze drogi zablokowane z powodu
    > sniegu, albo niech sie w podrozy prywatnej jakas awaria samochodu
    > przytrafi ... i co - zamarznac w samochodzie, czy do noclegowni sie udac ?

    Szczerze - a chuj to pana p.o.remiera obchodzi?

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-01-25 19:34:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A co za różnica?

    No jakby byl zakaz, to slusznie sie trzeba pytac dlaczego obywatel
    wyjechal bez zezwolenia :-)

    Ale jesli nie ma zakazu ...

    No slusznie prawisz ...

    J.

  • 16. Data: 2021-01-25 19:43:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 19:34, J.F. pisze:

    > No jakby byl zakaz, to slusznie sie trzeba pytac dlaczego obywatel
    > wyjechal bez zezwolenia :-)

    Do apteki pojechał... psa wujkowi wyprowadzić, matka chora, wujek ma
    pensjonat w zakopanym, pensjonat zamknięty ale śnieg spadł i łopatować
    na drodze łobok posesji trzeba, to pojechał! Co kto ma wyobraźni to może
    powiedzieć. Skoro kulson ma podać powód czynności ale ustawodawca nie
    sprecyzował, że prawdziwy, to i obywatel może mieć w pompie jego rozterki.

    > No slusznie prawisz ...

    No widzisz - żeby się jeszcze tak p.o.remier skoro już nie pomaga to
    całkowicie odpierdolił to może i byłoby prościej;)

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-01-25 20:20:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > No widzisz - żeby się jeszcze tak p.o.remier skoro już nie pomaga to
    > całkowicie odpierdolił to może i byłoby prościej;)

    Ha, w ogóle żeby się ci tam odtentegowali od życia obywateli, to
    wszystko byłoby dużo prostsze ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 18. Data: 2021-01-25 20:33:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A pocos tam jechal? Nie bylo zakazu podrozy prywatnych ? :-)
    > No chyba nie bylo ...

    Na 100% jeszcze nie ma stanu wojennego, czy innego tłita i obywatel
    może podróżować gdzie i kiedy chce. Gorzej ze spaniem w hotelu.

    > A propos - sa jeszcze jakies "dworce PKS" ?
    > Mam wrazenie, ze budynki pozamykano juz dawno, niektore przerobiono na
    > galerie handlowe ... ale galerie przeciez zamkniete ...

    Są jeszcze dworce PKS. Niektóre nawet nówka sztuka. Choćby Sanok. I
    nie przerobiony, tylko wybudowany od nowa w miejscu starego. Dworzec
    multimodalny, cokolwiek to znaczy:
    https://nowiny24.pl/sanok-dworzec-pks-zdjecia/ga/c1-
    14152407/zd/36068367

    A i w jeszcze mniejszych miastach są, jak choćby w Lesku. Taki
    prawdziwy, z poczekalnią, WC.

    > No, taksowki jeszcze kursuja, to mozna dojechac to jakiegos wiekszego
    > dworca PKP ...

    Miejscowość wczasowa, którą wspomniałem, to nie Zakopane. Tak jak
    góry to nie tylko Tatry :-P

    Weź znajdź taksówkę w takim Rymanowie Zdrój, czy Iwoniczu Zdrój. Po
    17-tej, jak jest już ciemno i ruch ludzi i pojazdów zamarł.
    Powodzenia :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 19. Data: 2021-01-25 20:39:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2021 o 20:20, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ha, w ogóle żeby się ci tam odtentegowali od życia obywateli, to
    > wszystko byłoby dużo prostsze ;-)

    No i widzisz jak skuteczne są działania policji. Społeczeństwo nic już
    od nich nie chce, żeby się tylko odpierdolili. W to im graj - żeby tylko
    emki nie zabrali jak poprzednim.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-01-26 08:22:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-01-2021 o 17:03, Zbynek Ltd. pisze:

    > Tylko utrudnijmy mój casus - najbliższy posterunek jest 20km dalej :-)
    > Musieliby po mnie przyjechać.

    No to musicie znaleźć ciocie, albo wujka, którzy was chętnie przenocują.
    Nie wypada odwiedzać z pustymi rękami, ale oni chętnie przyjmą darowizny
    w postaci biletów narodowego banku polskiego w wysokości umówionej :)

    Inna rzecz, że zakaz jest nielegalny, ale wiadomo, po co utrudniać sobie
    życie spawami sądowymi.

    --
    http://zrzeda.pl