    From: "Karol Poplawski" <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Date: 14 Nov 2004 20:31:51 +0100

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshc48ghfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Szanowny panie doktorze. Ja napisałem tylko, że komisja została powołana
    > dla zbadania okoliczności zatrzymania prezesa orlenu w związku z
    > planowanym podpisaniem kontraktu z rosyjską firmą J&S. A zatem jej
    > zadaniem jest sprawdzić kto kazał przeszkodzić w zawarciu tego kontraktu.

    Gdyby faktycznie tak bylo jak pan klamliwie pisze sendziolku, to przede
    wszystkim przesluchiwani byliby funkcjonariusze ABW/policji, którzy dokonali
    zatrzymania w sprawie dowodów bedacych podstawa zatrzymania.
    [ciach bzdury]
    Propagandziorz z ciebie von Falkenstein.

    > No i wszystko jasne. Zdradził się pan panie doktorze, panie brat_brata,
    > brat_trollin, malte_morones, zapluty karzeł, Desert Storm. Ten sam opis
    > nieszczęśliwego przypadku, to samo prymitywne słownictwo, ta sama
    > lokalizacja nadawcy.

    Pomówien von Falkensteina ciag dalszy.

    > Czy może pan mi powiedzieć co pan czuł gdy pan, doktor, powazny naukowiec
    > i adiunkt publikował na Usenecie taką wypowiedź"

    Spytaj sie go co on czul, jak mu zone trachneli na autobahn tak, ze juz nie
    moze zarabiac pieniedzy.

    > "Ponosi winę taką, że zatrudnił debila-kierowcę i że zamiast pomóc
    > pracownikowi starał się go dobić. Smyki z Energo-Inwest Katowice, a nie
    > zakład. S****syny i k***a szefowa"
    >
    > "A jak nie to co? Czy to coś zmienia, że prawo bandyckie (np. art. 31 kk)w
    > Polsce broni interesów Żydów i faszystów, zamiast pomagać Polakom? Niszczy
    > Naród Polski, a ja przysięgałem bronić tego Narodu i chociaż miałbym was
    > sk*******y wszystkich wytłuc sprawiedliwości stanie się zadość."

    Jakbym slyszal Cezarego Pazure i innych w tym dziele kinematografii polskiej
    Psy albo cos tam.

    > Czy pański przełożony na uczelni wie, jak się pan zabawia, panie adiunkcie?

    Tak, wszyscy juz wiedza, dlatego sie dolaczylismy do dyskusji. Podobno donos
    zlozyl von Falkenstein. Potraktowali donos jak pomowienie. Potem wszyscy
    wybuchneli smiechem, ze "Psy" i Czarek Pazura moga sie schowac.

    Karol