  • 1. Data: 2005-02-28 20:31:17
    Temat: Kompetencja dyskrecjonalna- wazne pytanie o definicje
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    czy ktos moglby mi udzielic informacji co to jest kompetencja dyskrecjonalna
    organu administracji?
    I gdzie w necie znalezc definicje roznych rodzajow decyzji
    administracyjnych?
    Google raczej milcza.

    Dzieki wielkie za ewentualne odpowiedzi
    Deni

  • 2. Data: 2005-02-28 21:03:44
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    To jest jak Pierwszy daje ustne pelnomocnictwo Kulczykowi ;-)

  • 3. Data: 2005-02-28 21:26:18
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witam,
    > czy ktos moglby mi udzielic informacji co to jest kompetencja dyskrecjonalna
    > organu administracji?

    To powstaje wtedy jak władze dyskretnie wydają niekompetetne decyzje.

    --
    Krzysiek, Krakow