  • 1. Data: 2005-02-28 20:18:35
    Temat: Wznowienie sprawy a fałszywe zeznania
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    Witam ponownie wszystkich grupowiczów, tym razem zwracam się zpytaniem czy
    składanie fłaszywych zeznań po złożeniu przysięgi może być podstawą do
    wznowienia sprawy? Czy jeżeli przysięga nie została odebrana sprawa wyględa
    tak samo?
    pozdrawiam
    loretta

  • 2. Data: 2005-02-28 20:30:32
    Temat: Re: Wznowienie sprawy a fałszywe zeznania
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    loretta napisał(a):
    > Witam ponownie wszystkich grupowiczów, tym razem zwracam się zpytaniem czy
    > składanie fłaszywych zeznań po złożeniu przysięgi może być podstawą do
    > wznowienia sprawy?

    o jakim postępowaniu mowa?

    KG

  • 3. Data: 2005-02-28 20:46:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "loretta" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składanie fłaszywych zeznań po złożeniu przysięgi może być podstawą do
    > wznowienia sprawy? Czy jeżeli przysięga nie została odebrana sprawa

    Skoro ktoś składa przysięgę, to postępowanie jest w toku. Czemu chcesz je
    zatem wznawiać?

  • 4. Data: 2005-03-01 15:37:55
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    > o jakim postępowaniu mowa?

    chodzi mi o sprawę alimentacyjną dokładnie, ale nie wiem czy to ma jakieś
    znaczenie. Ponieważ jedna ze stron składała fałszywe zeznania wydaje mi się,
    że może to być podstawą do wznowienia sprawy

    lol

  • 5. Data: 2005-03-01 15:39:33
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

    news:d0000n$km1> Skoro ktoś składa przysięgę, to postępowanie jest w toku.
    Czemu chcesz je
    > zatem wznawiać?

    strona złożyła przysięgę, sprawa sie zakończyła, była apelacja i też jest
    juz zamknieta. I teraz chodzi o możliwość jej wznowienia

    pzdr

    lolka

  • 6. Data: 2005-03-01 18:40:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > strona złożyła przysięgę, sprawa sie zakończyła, była apelacja i też jest
    > juz zamknieta. I teraz chodzi o możliwość jej wznowienia

    Wszczęciu postępowania o fałszywe zeznania na pewno nic nie stoi na
    przeszkodzie. Gdyby to zakończyło się udowodnieniem winy świadkowi, to
    wówczas dopiero moim zdaniem była by podstawa do jakiejś rewizji
    nadzwyczajnej.

  • 7. Data: 2005-03-01 19:13:12
    Od: "loretta" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeszkodzie. Gdyby to zakończyło się udowodnieniem winy świadkowi, to
    > wówczas dopiero moim zdaniem była by podstawa do jakiejś rewizji

    dzięki za odpowiedź
    loretta