  • 1. Data: 2005-06-15 20:38:18
    Temat: Komornik zajęcie
    Od: Tomke <p...@B...pl>

    Witam serdecznie

    Jestem poręczycielem pewnej pożyczki. Osoba która wzięła pożyczkę nie
    płaciła jej i była komornik u niej.
    Dzis komornik zawitał do mnie jako żyranta.Na moje pytanie czemu nie
    œciaga długu z tamtej osoby padła odpowiedŸ że to inny rewir i on się
    nie orientuje ale pewnie długu od niej się nie da œcišgnšć dlatego
    trafiło do mnie. Z moich Ÿródeł wiem że kredytobiorca posiada samochód
    oraz mieszkanie własnoœciowe, podanto jej małżonek pracuje(ona sama
    nie).
    Czy mogę coœ zrobić żeby œciagał dług z tamtej osoby?
    Jak wskazać komornikowi że tamta osoba ma jakieœ wartoœciowe rzeczy?
    Jak się dowiedzieć czemu komornik zaprzestał œciagania długu od niej?

    Na koniec dodam że jestem bezrobotny i nie mam żadnych rzeczy które
    komornik mógłby zajšć.

    Z góry dziekuje za pomoc

    Tomek

  • 2. Data: 2005-06-15 20:55:05
    Temat: Re: Komornik zajęcie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomke wrote:

    > Na koniec dodam że jestem bezrobotny i nie mam żadnych rzeczy które
    > komornik mógłby zajšć.

    no to komornik nic nie ściągnie, skoro nic nie masz.
    A jak ściągnie, to możesz iść do sądu wygrać sprawę i nasłać
    pożyczkobiorcy swojego własnego komornika, żeby ten ściągnął to co tobie
    ściągnął komornik.
    A przy okazji zadzwoń do pożyczkodawcy i powiedz, żeby wynajęli innego
    komornika, który byłby w rewirze tamtego i ściągnął z niego jeśli ma z
    czego.
    Jak orgument powiedz im, że będzie im zdecydowanie łatwiej niż z ciebie,
    który nie ma nic.