  • 1. Data: 2005-06-15 18:26:27
    Temat: Moze tym razem....nadplata.
    Od: "Jacek" <c...@n...co>

    Za pierwszym razem sie nikt nie odpisal, moze teraz....

    Witam,
    zarzadca nieruchomosci wyliczyl i zwrocil mi nadplate na moje konto. Dokonal
    tego na podstawie swoich wyliczen.
    Po ok. pol roku zaczal dopominac sie o czesc zwroconej nadplaty, twierdzac,
    ze za duzo mi naliczyl.
    W momencie gdy mi przelal nadplate - przyjalem ja i wydalem na zycie.
    Teraz straszy mnie Sadem i zada zwrotu nadplaconej nadplaty.
    Czy ma do tego prawo, czy nie obowiazuje tu zasada "po odejsciu od kasy
    reklamacji nie uwzglednia sie"?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-06-15 18:39:52
    Temat: Re: Moze tym razem....nadplata.
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@n...co> napisał w wiadomości

    > Czy ma do tego prawo, czy nie obowiazuje tu zasada "po odejsciu od
    > kasy
    > reklamacji nie uwzglednia sie"?

    Ma do tego prawo. Nie dziala zasada "po odejsciu od kasy".

    marekz

  • 3. Data: 2005-06-15 19:06:08
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > Teraz straszy mnie Sadem i zada zwrotu nadplaconej nadplaty.
    > Czy ma do tego prawo, czy nie obowiazuje tu zasada "po odejsciu od kasy

    Musi zacząć od przedstawienia wyliczeń, określenia wysokości zwrotu itp.
    Twierdzić, to można, natomiast muszą być podstawy na papierze.
    IMHO zwrócić traeba, natomiast jeżeli różnica wynika ne z "przelania
    większej kwoty niż wyliczona" tylko z "kolejnej wersji wyliczenia" to
    myślę, że można spokojnie negocjować terminy i formę spłaty.

    MAc