  • 121. Data: 2015-03-12 13:11:08
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Na jakiej podstawie piszesz że "komornik zabiera to co nie powinien"? Napisałem
    dlaczego powinien, pewnie jeszcze kilkadziesiąt razy napiszę to samo. Trzeba czytać
    ze zrozumieniem a nie reagować jak pies Pawłowa - broni komorników to należy
    atakować.

    na podstawie doświadczenia życiowego i sprawiedliwości społecznej. Nawet
    w katechiźmie było napisane "nie kradnij" i "nie pożądaj rzeczy
    bliźniego swego"

    Jak samochód nie należy do dłużnika to wara. Rozumiem zabezpieczanie
    interesu wierzyciela, ale sprzedaż rzeczy w stosunku do egzekucji na
    którą wniesiono powództwo przeciwegzekucyjne to przesada

    Icek

  • 122. Data: 2015-03-12 13:18:33
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > W całej historii jest mowa o jednym ciągniku i niemożności wyjścia w
    > pole. Między innymi dlatego jedna z firm przekazała ciągnik w użyczenie.

    oby z tego nie wynikł kwas, że teraz US zechce zwindykować 2% od 100k

    Icek

  • 123. Data: 2015-03-12 13:34:20
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 11.03.2015 o 21:39, Tomasz Myrdin pisze:

    > OK, rozumiem że byłoby najlepiej gdyby komorników w ogóle nie było.
    > Czy możesz to powiedzieć dzieciom którym jeden z rodziców "zapomina"
    > dać pieniądze na jedzenie? "Komornik nie zabiera, komornik oddaje."

    Powiedz to dzieciom których rodzicom komornik zabrał sprzęt potrzebny do
    zarabiania pieniędzy, bo sąsiad miał jakieś długi.

    marcin

  • 124. Data: 2015-03-12 13:58:32
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 07:38, Tomasz Myrdin pisze:

    > Nie musiał znać, wystarczyło że wydawała mu się zbyt niska. Nie musisz uzasadniać
    dlaczego chcesz wyceny biegłego. A sąsiad (szwagier) był na miejscu.

    > Otóż nie! Ma zajmować rzeczy będące we władaniu dłużnika i nie wolno mu się
    zastanawiać (nawet jak dostanie dokumenty które to w sposób oczywisty pokazują) czyja
    jest rzecz. Jeszcze raz, mógł się dowiedzieć i zapewne się dowiedział, ale nie wolno
    mu było tego uwzględnić.

    i to jest właśnie manipulacja. Bo gdyby ciągnąć dalej to należałoby
    zająć autobus którym dłużnik kieruje będąc kierowcą MPK.

    To takie trochę wylanie dziecka z kąpielą bo już dłużnik ma problemy a
    tu chcesz mu załatwić aby nikt go nie zatrudniał

    Icek

  • 125. Data: 2015-03-12 14:04:30
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Nie zdrowy rozsądek! PRAWO!!! Państwo (w tym komornicy) nie może działać w oparciu
    o zdrowy rozsądek. Zdrowy rozsądek jest wymagany przy stanowieniu prawa a nie przy
    jego stosowaniu.

    halo halo ? Jak się ma to PRAWO do tego co piszesz poniżej ??

    > Komornik nie miał prawa uwzględnić informacji z dowodu rejestracyjnego. Tyle.
    > Na zwolnienie w sądzie ciągnika był czas, należało walczyć o ciągnik a nie o sto zł
    kosztów.

    PRAWO PRAWO !! Miał prawo walczyć ?? To czemu mu zabierasz to prawo ??????

    > W taki że właściciel zamiast walczyć o ciągnik to walczył o zwolnienie od opłaty
    100 zł i zabrakło mu czasu na ciągnik.

    może nie miał na to 100 złotych ?? A może chciał? Miał prawo? Miał. To
    czemu zabierasz mu to prawo ??????

    Icek

  • 126. Data: 2015-03-12 14:33:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 12 Mar 2015 11:06:03 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Będzie oceniał dowody, które mu właściciel dostarczy w zażaleniu.

    Czy sąd może uznać, że skoro dłużnik włada rzeczą 24h to "stan
    właścicielski" się nie liczy i nie uzna argumentów właściciela? Tak,
    wiem że to naciągana konstrukcja, ale sorry z tej pokręconej
    dyskusji można wysnuć taki wniosek.

    --
    Marek

  • 127. Data: 2015-03-12 14:38:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 14:33, Marek pisze:

> [...]
    > właścicielski" się nie liczy i nie uzna argumentów właściciela? Tak,
    > wiem że to naciągana konstrukcja, ale sorry z tej pokręconej dyskusji

    To chyba czytamy inną dyskusję.

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2015-03-12 14:41:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 12 Mar 2015 13:11:08 +0100, Icek <i...@d...pl> wrote:
> [...]
    na
    > którą wniesiono powództwo przeciwegzekucyjne to przesada

    No dobra, ale czego nie rozumiesz w tej konstrukcji: komornik ma
    prawo zająć rzecz, którą włada dłużnik i koniec. To sąd określa kto
    jest właścicielem i już. W czym problem? Wyobrażasz sobie możliwe
    pola do nadużyć gdyby określanie stanu właścicielskiego było "in
    situ"?

    --
    Marek

  • 129. Data: 2015-03-12 14:41:45
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Błąd, to nie tak że nie ma przepisu zmuszającego do sprawdzenia! Komornikowi tego
    robić po prostu nie wolno!

    Czego mu nie wolno? Wykonywac rzetelnie swoich obowiazkow?
    Cale szczescie, ze tamtedy nie przejezdzalem - moglbym stracic samochod.
    Zaklad energetyczny tez powinien dziekowac, mogl komornik slup wyrwac,
    druty na zlom sprzedac, a tak, ludzki pan.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 130. Data: 2015-03-12 15:12:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 14:41, Pawel O'Pajak pisze:
    > Czego mu nie wolno?

    To chyba nie czas i nie miejsce na naukę podstaw kpc? Jeśli dwa dni
    dyskusji niczego nie nauczyły, to już chyba więcej się nie da? :)

    --
    Liwiusz