  • 1. Data: 2003-05-20 18:15:04
    Temat: Komornik i długi żony
    Od: "Michal G" <m...@u...com>

    Mam duży problem... Proszę o pomoc... Moja żona ma dług wobec firmy
    kredytowej, który powstał przed zawarciem związku, ba a nawet naszej
    znajomości... ze względu na to, że obecnie jest na zasiłku, a ja prowadzę
    działalność gospodarczą, czy komornik może zająć coś związanego z firmą...
    dodam, że firma powstała też przed ślubem, jest to indywidualna działalność
    gospodarcza... Mam też samochód w AUTOTAK no i mieszkamy w mieszkaniu,
    którego właścicielem są moi rodzice - czy coś z tego też może zająć
    komornik?? Ew jakie kroki poczynić, żeby nie mógł nic zająć...

    Bardzo proszę o pomoc i z góry dziekuję