  • 1. Data: 2003-05-20 18:20:58
    Temat: fotoradar w RFN
    Od: "bz10" <b...@p...onet.pl>

    Przekroczyłem prędkość na drodze poza miejscowością - było ograniczenie do
    80 km/h , ja jechałem 100 km/h. Jechałem nie swoim samochodem - firmowym w
    lizingu z polskimą rejestracją . W pewnym mimencie zauważyłem błysk.
    Przypuszczam, że był to fotoradar. Granicę do Polski przekroczyłem za około
    pół godziny.
    Czy i jakie są konsekwencje i następstwa takiego zdarzenia?? Czy ktoś miał
    podobny przypadek?

    bz10

  • 2. Data: 2003-05-20 18:42:43
    Temat: Re: fotoradar w RFN
    Od: "kitor" <k...@n...pl>

    >Czy i jakie są konsekwencje i następstwa takiego zdarzenia?? Czy ktoś miał
    >podobny przypadek?

    miałem w sierpniu zeszłego roku...
    od tamtego czasu przekraczałem granice jakieś 10 razy
    na razie brak konsekwencji......

    --
    pozdrawiam
    Kitor

  • 3. Data: 2003-05-20 21:10:31
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "bz10" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pół godziny.
    > Czy i jakie są konsekwencje i następstwa takiego zdarzenia?? Czy ktoś miał

    Jeśli zidentyfikowali, to przy przekraczaniu granicy tym samochodem, ktoś
    dostanie rachuneczek do zapłacenia.
    Może jak będziemy w UE, to ktoś się pofatyguje, że przesłać to dalej po
    polskiej stronie.
    Narazie możesz udawać greka.

  • 4. Data: 2003-05-20 22:07:32
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostanie rachuneczek do zapłacenia.
    > Może jak będziemy w UE, to ktoś się pofatyguje, że przesłać to dalej po

    Przecież Grecja od dawna jest w UE... Radziłbym udawać
    np. Białorusina...

    ;-)))

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 5. Data: 2003-05-21 06:54:56
    Od: "Sosik" <p...@w...pl>

    Użytkownik "bz10" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pół godziny.
    > Czy i jakie są konsekwencje i następstwa takiego zdarzenia?? Czy ktoś miał

    znajomy ma firmę w Niemczech i dużo i szybko jeździ więc nie raz mu się
    zdażyło nadziac na radar - nigdy nic nie przyszło, nigdy go nie zatrzymali
    na granicy, poza jednym razem gdy radar strzelił a za pare kilometrów stała
    policja i miała podgląd z tego radaru.
    **Podobno** jesli auto ma stare tablice rejestracyjne (białe litery na
    czarnym tle) to są one nie do odczytania na zdjęciach z radarów i kamer
    przemysłowych - **podobno** ;))

  • 6. Data: 2003-05-21 23:14:41
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > **Podobno** jesli auto ma stare tablice rejestracyjne (białe litery na
    > czarnym tle) to są one nie do odczytania na zdjęciach z radarów i kamer
    > przemysłowych - **podobno** ;))
    Dokładnie to samo słyszałem a zdjęć to ja mam juz hoho... :P i kłopotów póki
    co nie miałem, więc to chyba prawda.

    Pozdr.