  • 1. Data: 2003-05-20 16:06:57
    Temat: Jak wyglada rozprawa apelacyjna?
    Od: Konrad Madej <m...@p...nospam.onet.pl>

    Witam,

    Jak wyglada rozprawa apelacyjna i czy odbywa sie ona w tym samym
    sadzie, czy moze "szczebel wyzej"?
    Zostalem niedawno skazany za przyczynienie sie do smierci. Otrzymalem
    wyrok w zawieszeniu, jednak rodzina poszkodowanej uwaza chyba, iz wyrok
    ten jest za niski, gdyz wniesli apelacje. Troche mnie to przeraza, gdyz
    ja uwazam, ze otrzymalem kare adekwatna do mojego czynu, a poza tym nie
    mam zielonego pojecia jak wygladaja wszystkie procedury.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,

    Konrad Madej