  • 1. Data: 2003-05-20 18:03:53
    Temat: Zamień punkty na nagrody
    Od: Julian <j...@p...onet.pl>

    Zbiera?em punkty przy okazji zakupów w legnickim Realu na
    wiertarko-wkr?tark? akumulatorow?. Pomijam fakt, ?e od pocz?tku
    traktowa?em to z przymru?eniem oka. Jednak nie do ko?ca wierzy?em, ?e
    tak powa?na firma, tak mi si? przynajmniej wydawa?o, te? traktuje to z
    przymru?eniem oka. Wiem, ?e chodzi?o o podkr?cenie sprzeda?y. Zatem
    informuj? wszystkich, zd??y?em si? zorientowaae, ?e nie jest
    odosobniony przypadek, gdy chodzi o dro?sze artyku?y, to w momencie
    uzyskania uprawnie? do ich nabycia za punkty, nie ma tegp na
    sk?adzie. Po prostu "towar wyszed?". Jest to ewidentne oszustwo. Ka?e
    mi si? dopytywaae ka?dego dnia, czy ten artyku? jest w sprzeda?y. Panie
    z Informacji tzw. Supermarketu odsy?aj? mnie z moimi pretensjami do
    dyrekcji. S? oni wszyscy po prostu ?a?oœni. To nie handlowcy, a
    handlarze. Akcja ko?czy si? 4 czerwca. Wiem, ?e gdy przyjd? 4 lub 5
    czerwca, b?dzie tak samo. Nie ma, i ju?.

    W zasadzie to mnie to nie dziwi. Polska to naprawd? raj dla z?odziei i
    oszustów. Afera Rywina to ma?e piwo w porównaniu ze skal? prawdziwych
    przekr?tów z jakimi mamy do czynienia na co dzie?.

    Ciekaw jestem opinii inych grupowiczów.

    Pozdrawiam

    Julian

  • 2. Data: 2003-05-20 18:19:45
    Temat: Re: Zamień punkty na nagrody
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To moze zlóz na pismie oswiadczenie, ze chcesz uzyskac te
    wiertarko-wkretarke i zazadaj potwierdzenia na kopii daty zlozenia. Nie
    czytalem regulaminu, ale pewnie napisano tam, ze nalezy sie do okreslonej
    daty zglaszac po nagrody. Moze to cos da, chyba ze w regulaminie jest
    wzmianka, ze w razie wyczerpania zapasów nie mozna tego dostac.

  • 3. Data: 2003-05-21 02:58:40
    Temat: Re: Zamien punkty na nagrody
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Julian" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zbiera3em punkty przy okazji zakupów w legnickim Realu na
    > [...]

    Na początek skonfiguruj sobie poprawnie czytnik,
    bo tych krzaków nie da się czytać... :-/

    --
    PiotRek
    mailto:b...@w...pl