1. Data: 2003-05-20 18:03:53
Temat:Zamień punkty na nagrody
Od:Julian <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbiera?em punkty przy okazji zakupów w legnickim Realu na
wiertarko-wkr?tark? akumulatorow?. Pomijam fakt, ?e od pocz?tku
traktowa?em to z przymru?eniem oka. Jednak nie do ko?ca wierzy?em, ?e
tak powa?na firma, tak mi si? przynajmniej wydawa?o, te? traktuje to z
przymru?eniem oka. Wiem, ?e chodzi?o o podkr?cenie sprzeda?y. Zatem
informuj? wszystkich, zd??y?em si? zorientowaae, ?e nie jest
odosobniony przypadek, gdy chodzi o dro?sze artyku?y, to w momencie
uzyskania uprawnie? do ich nabycia za punkty, nie ma tegp na
sk?adzie. Po prostu "towar wyszed?". Jest to ewidentne oszustwo. Ka?e
mi si? dopytywaae ka?dego dnia, czy ten artyku? jest w sprzeda?y. Panie
z Informacji tzw. Supermarketu odsy?aj? mnie z moimi pretensjami do
dyrekcji. S? oni wszyscy po prostu ?a?oœni. To nie handlowcy, a
handlarze. Akcja ko?czy si? 4 czerwca. Wiem, ?e gdy przyjd? 4 lub 5
czerwca, b?dzie tak samo. Nie ma, i ju?.

W zasadzie to mnie to nie dziwi. Polska to naprawd? raj dla z?odziei i
oszustów. Afera Rywina to ma?e piwo w porównaniu ze skal? prawdziwych
przekr?tów z jakimi mamy do czynienia na co dzie?.

Ciekaw jestem opinii inych grupowiczów.

Pozdrawiam

Julian

2. Data: 2003-05-20 18:19:45
Temat:Re: Zamień punkty na nagrody
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze zlóz na pismie oswiadczenie, ze chcesz uzyskac te
wiertarko-wkretarke i zazadaj potwierdzenia na kopii daty zlozenia. Nie
czytalem regulaminu, ale pewnie napisano tam, ze nalezy sie do okreslonej
daty zglaszac po nagrody. Moze to cos da, chyba ze w regulaminie jest
wzmianka, ze w razie wyczerpania zapasów nie mozna tego dostac.

3. Data: 2003-05-21 02:58:40
Temat:Re: Zamien punkty na nagrody
Od:"PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julian" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zbiera3em punkty przy okazji zakupów w legnickim Realu na
> [...]

Na początek skonfiguruj sobie poprawnie czytnik,
bo tych krzaków nie da się czytać... :-/

--
PiotRek
mailto:b...@w...pl