  • 11. Data: 2023-05-08 06:25:22
    Temat: Re: Komornik (asesor) z mławy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 23:47, J.F pisze:

    > Oj tam - myslisz, ze to tylko jedna taka czarna owca w tym komorniczym
    > klanie?

    Nie, ale widać że łódź ma nadreprezentację wszelkiego kurewstwa (choć
    jak chodzi o strikte kulsonów to wrocław;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-05-08 06:26:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2023 o 23:53, J.F pisze:

    > Zdaje sie, ze sprawy sa dwie - jedna cywilna o odszkodowanie,
    > i druga karna.
    >
    > Cywilna sie zakonczyla w listopadzie 2022
    > https://www.tygodnik-rolniczy.pl/wiadomosci-rolnicze
    /komornik-zajal-rolnikowi-ciagnik-za-dlugi-sasiada-j
    ak-skonczyla-sie-ta-sprawa-2433620

    I właśnie wtedy próbował się wymigać "zwrotem darowizny" do rodziców ze
    względu na rażącą niewdzięczność czy coś w tym stylu. Co ciekawe ze dla
    dobra rodziców i komornika zarzuty postawił prokurator:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-05-08 08:08:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 06:26:55 +0200, Shrek wrote:

    /komornik-zajal-rolnikowi-ciagnik-za-dlugi-sasiada-j
    ak-skonczyla-sie-ta-sprawa-2433620

    > I właśnie wtedy próbował się wymigać "zwrotem darowizny" do rodziców ze
    > względu na rażącą niewdzięczność czy coś w tym stylu.

    A nie wczesniej? cos tak sugeruja.
    I ze chodzilo o "zabezpieczenie prokuratorskie".

    > Co ciekawe ze dla
    > dobra rodziców i komornika zarzuty postawił prokurator:P

    Tak, a przeciez mogl odeslac do sadu cywilnego :-)
    No i chyba odeslal ... pare lat temu.

    Gdzies tam jeszcze pisza, ze chodzilo o neruchomosc, ktora mu rodzice
    podarowali ..

    J.

  • 14. Data: 2023-05-08 08:11:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 06:25:22 +0200, Shrek wrote:

    > Nie, ale widać że łódź ma nadreprezentację wszelkiego kurewstwa (choć
    > jak chodzi o strikte kulsonów to wrocław;))

    Wroclaw tylko troche, Legnica, Warszawa, Olsztyn, Katowice ... tylko
    Nowy Sącz wzorowy :-)

    J.

  • 15. Data: 2023-05-08 17:25:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2023 o 08:11, J.F pisze:

    > Wroclaw tylko troche,

    Tak tylko trochę, że Stachowiak znany na całą Polskę.
    > Nowy Sącz wzorowy :-)

    Bo prokurator strzelił samobója i nie ma kto zarzutów stawiać po znajomości.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-05-08 17:27:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2023 o 08:08, J.F pisze:

    /komornik-zajal-rolnikowi-ciagnik-za-dlugi-sasiada-j
    ak-skonczyla-sie-ta-sprawa-2433620

    > A nie wczesniej? cos tak sugeruja.
    > I ze chodzilo o "zabezpieczenie prokuratorskie".

    No właśnie wcześniej - na zaś. Jak tylko się dowiedział że jest w dupie
    to zabrał rodziców do notariusza, żeby przejrzeli na oczy i że on w
    zasadzie rażąco niewidzięczy i chce oddać:P

    > Gdzies tam jeszcze pisza, ze chodzilo o neruchomosc, ktora mu rodzice
    > podarowali ..

    No i właśnie to próbował odkręcić;) Ale prokurator się ze swoją dobrocią
    wmieszał i się jebło:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-05-08 18:04:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 17:25:20 +0200, Shrek wrote:

    > Tak tylko trochę, że Stachowiak znany na całą Polskę.

    To jeden.

    Mielismy jeszcze pare dziwacznych wypadkow w izbie wytrzezwien ... ale
    to jest placówka miejska, a nie policyjna.

    > Bo prokurator strzelił samobója i nie ma kto zarzutów stawiać po znajomości.

    No tak - zapomniałem.
    Ale co kulsony temu winne?

    J.

  • 18. Data: 2023-05-08 18:30:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.05.2023 o 18:04, J.F pisze:

    > To jeden.
    >
    > Mielismy jeszcze pare dziwacznych wypadkow w izbie wytrzezwien ... ale
    > to jest placówka miejska, a nie policyjna.

    Coś tam więcej pamiętam że się przwijaliście:P

    > No tak - zapomniałem.
    > Ale co kulsony temu winne?

    Nie wiadomo. Tak czy inaczej skoro stary się załamał to może nowy nie
    jest taki wyrywny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-05-09 15:09:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 18:30:00 +0200, Shrek wrote:

    > Coś tam więcej pamiętam że się przwijaliście:P

    Ja tam bardziej pamietam, że zarzucałes nam grzechy Legnicy :-)

    J.

  • 20. Data: 2023-05-09 23:37:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2023 o 15:09, J.F pisze:

    > Ja tam bardziej pamietam, że zarzucałes nam grzechy Legnicy :-)

    Prędzej lubicza. Ale z tą izbą to wpierdol dostał wcześniej od
    policjanta. Nawet coś mu chyba przybili.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!