    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Komornik (asesor) z mławy
    Date: Sat, 06 May 2023 00:54:00 GMT

    On 2023-05-05, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wow, to juz 10 lat minęło?

    rzedal-traktor-sasiada-dluznika-byly-asesor-skazany

    > No coż, jak apelował, to sam wiesz, ze 10 lat nie dziwi, szczegolnie w
    > covidzie.
    >
    > Prenumeraty nie mam, to widze tylko
    > "K. nie tylko nie naprawił krzywdy, ale próbował uciekać z majątkiem
    > przed poszkodowanym ..."
    >
    > Tam główny komornik nie naprawił krzywdy, czy tylko do wysokosci ceny
    > sprzedaży?

    Tam jest jakaś dłuższa historia w tle, włącznie z unikaniem egzekucji z
    majątku tego komornika poprzez próbę przepisania go na własnych
    rodziców, którzy też przy tej okazji odpowiadają karnie. Otwórz sobie
    Rzepę z innej przeglądarki/urządzenia to 3 pełne art. są darmowe.

    --
    Marcin