    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Date: Wed, 3 Jul 2013 10:42:29 +0200

    news:kqvf6t$fa7$7@dont-email.me...

    > aparat nie nalicza niczego.

    Napisałem *powoduje*. Mam starą nokię i jak mój rozmówca się
    rozłączy, to już nie muszę niczego naciskać, aby operator przestał
    naliczać opłatę za rozmowę, gdyż rozmowy już nie ma.

    Skoro "Galxy Mini 2" powoduje takie skutki, jak napisał Pawel,
    to najpewniej jego egzemplarz jest wadliwy. Może też być tak, że
    jest to cecha wszystkich Galaxy Mini 2 działających w sieci t-mobile.

    Wówczas typowym dla telekomów sposobem "zaradzenia"
    problemowi będzie umieszczenie w instrukcji stosownej informacji
    i cieszenie się na zysk z "idiotów co nie czytają instrukcji". Maja
    to przećwiczone na aparatach, które "same" łączą się z internetem.

    > po za tym jeszcze niczego po za gdybaniem sfrustrowanego uzytkownika nie
    > ustalilismy.

    Komentuję to, co Pawel napisał, zakładam, że pisze on prawdę.

    > nie wiem jak aparat mialby ci swiadczyc jakas usluge
    > ale jesli takie cos bedzie zawarte w umowie z polkomtelem to tak.

    Aparat? Telekom, nie aparat. Aparatem aktywujesz, jeśli obierzesz
    rozmowę między 14 a 18. Wszystko w umowie oraz w instrukcji;
    podpisywać nie musisz, ale przecież wszyscy operatorzy tel. oferują
    to samo. To zaledwie kwestia przesunięcia granic tego, co uchodzi
    w biznesie (a przykład umyślnie podałem absurdalny).