    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinacje Polkomtelu
    Date: Tue, 2 Jul 2013 20:15:19 +0200

    news:kqusi4$fa7$2@dont-email.me...

    > zdziadziało nam społeczeństwo.

    Dziwi mnie Twoje podejście. Czy jeśli aparat powoduje naliczanie
    opłat za rozłączoną rozmowę telefoniczną, to jest on wg Ciebie
    wadliwy, czy nie jest?

    Czy telekom odpowiada przed klientami, za wadliwe działanie
    aparatów, które im dostarcza, jako część umowy o abonament?

    Czy jeśli napiszą w instrukcji, że naciśnięcie zielonego przycisku między
    godziną 14 a 18 spowoduje wykupienie usługi X za 1000 zł, to będzie
    jeszcze ok czy już nieok (tak wiem, właśnie podpowiedziałem komuś
    świetny sposób na zarobek)?