  • 11. Data: 2009-09-11 10:37:41
    Temat: Re: Kolektywnie gaz za innych
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:35
    (autor Michal Jankowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@c...fuw.edu.pl>):

    > Do jakich celow uzywany jest gaz? Bo jesli tylko do gotowania,

    No do gotowania. A do tego w zasadzie nie gotujemy, więc do podgrzewania.

    > to 60
    > zl wydaje sie za duzo - chyba ze masz ze 6 osob w mieszkaniu...

    No wiem, myślisz, że bym się buntował, jakby było z korzyścią dla mnie? :-P

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 12. Data: 2009-09-11 12:17:28
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A to nie jest do końca tak. Mieszkanie w apartamentach to wręcz jest
    > bonusem. :-P

    A ten "apartament" to nie blok?

    Też blok, tylko nazwany "luksusowy".

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 13. Data: 2009-09-11 12:42:47
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:37:41 +0200, Tristan napisał(a):

    > No do gotowania. A do tego w zasadzie nie gotujemy, więc do podgrzewania.

    > No wiem, myślisz, że bym się buntował, jakby było z korzyścią dla mnie? :-P

    Mnie się wydaje że ma na myśli iż nie korzystasz z tego źródła energii
    jeżeli tylko do gotowania.
    Kupujesz butle gazu za 40zł z przywozem i masz na 2-3 miesiące na potrzeby
    gotowania dla trzech osób.

  • 14. Data: 2009-09-11 12:57:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 14:17
    (autor Agent 0700
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h8df4u$qof$1@inews.gazeta.pl>):

    > A ten "apartament" to nie blok?
    > Też blok, tylko nazwany "luksusowy".

    No dlatego mówię, że niekoniecznie domek lepszy :D

  • 15. Data: 2009-09-11 12:58:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 14:42
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <qx40rt0qxa4t$.1oa2j1lcr5uub$.dlg@40tude.net>):

    > Mnie się wydaje że ma na myśli iż nie korzystasz z tego źródła energii
    > jeżeli tylko do gotowania.
    > Kupujesz butle gazu za 40zł z przywozem i masz na 2-3 miesiące na potrzeby
    > gotowania dla trzech osób.

    No ale to trzeba znów piecyk na butlę kupić + miejsce pod butlę zrobić. Taki
    piecyk na gaz miejski nie pójdzie na butlowym.

  • 16. Data: 2009-09-11 13:00:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tristan pisze:

    > No ale to trzeba znów piecyk na butlę kupić + miejsce pod butlę zrobić. Taki
    > piecyk na gaz miejski nie pójdzie na butlowym.

    Pójdzie, pójdzie. Nowa dysza to kilka zł za szt. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-09-11 13:02:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 15:00
    (autor spp
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4aaa4a02$1@news.home.net.pl>):

    > Pójdzie, pójdzie. Nowa dysza to kilka zł za szt. :)

    O ile się da zrezygnować z Gazu Spółdzielnianego. Dzwoniłem tam i mówią
    ostro, że się nie da, bo to jest licznik wspólny i dzielone na wszystkich i
    ja jeden się nie mogę wyłamać.

  • 18. Data: 2009-09-11 13:05:25
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 15:02:26 +0200, Tristan napisał(a):
    /....

    > O ile się da zrezygnować z Gazu Spółdzielnianego. Dzwoniłem tam i mówią
    > ostro, że się nie da, bo to jest licznik wspólny i dzielone na
    > wszystkich i ja jeden się nie mogę wyłamać.

    E Tristan mieli chyba zakazać butli w bloku?
    Same nieszczęścia Cię spotykają. A to telefon a to gaz.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 19. Data: 2009-09-11 13:22:22
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > ostro, że się nie da, bo to jest licznik wspólny i dzielone na wszystkich i

    No to ladnie was wala po rogach ja za gaz place 30zl kwartalnie i mam
    osobna umowe z gazownia tak jak wiekszosc lokatorow.
    .

  • 20. Data: 2009-09-11 13:24:26
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > No dlatego mówię, że niekoniecznie domek lepszy :D

    wolałbyś apartament? Ja wolę dom.