  • 151. Data: 2011-06-26 09:20:39
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Mów za siebie.
    > Bo na razie wyciagasz argumenty w stylu "a u was murzynów biją".

    Wrocławia w to nie mieszaj ;P

    Icek

  • 152. Data: 2011-06-26 09:22:16
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Sprawa jest prosta - jeśli się chce, aby rowerzyści jeździli po
    > ścieżkach, trzeba budować ścieżki. A nie śmieszki - układamy krzywą
    > kostkę i żądamy jezdni wolnej od rowerzystów BO TAK STANOWI PRZEPIS. Ale

    układamy prostą tylko ignoranci ze straży miejskiej nie ścigają tych
    parkujących kilkutonowymi autami na tej kostce

    pomijam tych parkujących bo do takiego tępego łba nic nie dotrze

    Icek

  • 153. Data: 2011-06-26 09:25:09
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-06-20 09:37, Andrzej Ława pisze:

    > Wypowiedź uzasadnij.

    to standardowe myślenie. Skoro przepis zezwala poruszać się z
    ograniczeniem do 50km/h to znaczy, że wyższe prędkości są niebezpieczne

    Icek

  • 154. Data: 2011-06-26 09:28:04
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    > Nic.
    > Pieszy patrzy: droga pusta.
    > Nic.
    > Pieszy patrzy: nie ma policji ;)
    > Pieszy przechodzi.
    > Nic.
    > Czerwone dla samochodów.
    > Dojeżdża kolumna.
    > I stoi. Przed pustym przejściem.
    >
    > Normalnie - piękne.
    >
    > Mam kolejny raz dodać, że SĄ KRAJE w których NIE MA
    > kary za przechodzenie na czerwonym? (za to jest kara
    > za "utrudnienie ruchu" podczas takiego przechdzenia,
    > niezależnie od kary za spowodowanie zagrożenia).

    we Wrocławiu przy wierzy ciśnień tak jest. Mam 100 metrów do przejście.
    Widze pieszy naciska klawisz. Widzi, że kolumna jest na tyle daleko, że
    przejdzie. Przechodzi. A mi się zapala czerwone i stoje jak kołek 30 sekund

    Icek

  • 155. Data: 2011-06-26 09:48:31
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-06-26 10:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli kierowcy samochodów nie są pełnoprawnymi użytkownikami dróg, bo
    > nie mają prawa przebywać na _drogach_ rowerowych, chodnikach i poboczach
    > (też części drogi).

    ani zapierdalac 200km/h w centrum miasta

    Icek

  • 156. Data: 2011-06-26 10:16:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.06.2011 11:48, Icek pisze:

    > ani zapierdalac 200km/h w centrum miasta

    Też ;)

  • 157. Data: 2011-06-26 12:01:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.06.2011 01:35, to pisze:
    > begin Olgierd

    > Pełnoprawny to taki, który ma pełnię praw. A jakie ma prawa w danym
    > miejscu ktoś, kto nie ma w ogóle prawa tam przebywać?

    Czyli na drodze nikt nie jest pełnoprawny, bo każdy ma ograniczenia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 158. Data: 2011-06-26 13:18:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Czyli na drodze nikt nie jest pełnoprawny, bo każdy ma ograniczenia.

    CBDO ;->

  • 159. Data: 2011-06-26 13:35:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 26 Jun 2011 15:18:58 +0200, Andrzej Lawa wrote:

    > CBDO ;->

    Q.E.D. ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 160. Data: 2011-06-27 06:23:36
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > Widze pieszy naciska klawisz. Widzi, że kolumna jest na tyle daleko, że
    > przejdzie. Przechodzi. A mi się zapala czerwone i stoje jak kołek 30

    30 sekund zbawi cię?
    "są kraje w których nie ma kary za przechodzenie na czerwonym" - to
    wytłumacz mi po co właściwie światła?
    Następnym krokiem będzie "nie karanie za przejechanie na czerwonym - bo
    przecież i tak nikt nie szedł"
    Nastepnym zaś zlikwidowanie świateł, kolejnym zlikwidowanie znaków z
    pierszeństwem przejazdu itd, itp, aż dojdziemy do... Właśnie, gdzie?
    Teraz masz zdrowe nogi, nie jesteś (chyba) zgrzybiałym staruszkiem stojącym
    10 minut na przejściu (dodam - bez świateł) i czekajacym aż sie ktoś zlituje
    i go przepuści na przejściu. Dodam że i tak nie ma pedwności że ktoś tego
    zatrzymującego sie kierowcę i przepuszczajacego go nie będzie chciał
    "wyminąć" zgrabnie z lewej strony i nie potrąci go.
    Osobiście miałem przypadek, kiedy zatrzymałem się przed przejściem dla
    pieszych żeby przepuścić obietę z wózkiem i omal nie przypłaciłem tego
    złamaniem karku - wjechał mi w "tyłek" taki właśnie debil nie patrzący że
    przepuszczam pieszego.
    Tyle.