    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <itf37k$njg$1@news.onet.pl> <9dxbyngqne3s$.dlg@kapselek.net>
    <itf3pk$pqa$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106171306240.3636@quad>
    <itfgbo$ev9$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106171534370.616@quad>
    <4dfb9912$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <itg881$5qo$1@news.onet.pl>
    <ithci8$kku$1@news.onet.pl> <ithee8$pua$1@news.onet.pl>
    <ithjq1$9u3$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106181730060.2304@quad>
    <itirne$cab$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106230051500.3984@quad>
    <iu6u52$f0k$4@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Date: Mon, 27 Jun 2011 08:23:36 +0200

    news:iu6u52$f0k$4@node2.news.atman.pl...

    > we Wrocławiu przy wierzy ciśnień tak jest. Mam 100 metrów do przejście.
    > Widze pieszy naciska klawisz. Widzi, że kolumna jest na tyle daleko, że
    > przejdzie. Przechodzi. A mi się zapala czerwone i stoje jak kołek 30
    > sekund

    30 sekund zbawi cię?
    "są kraje w których nie ma kary za przechodzenie na czerwonym" - to
    wytłumacz mi po co właściwie światła?
    Następnym krokiem będzie "nie karanie za przejechanie na czerwonym - bo
    przecież i tak nikt nie szedł"
    Nastepnym zaś zlikwidowanie świateł, kolejnym zlikwidowanie znaków z
    pierszeństwem przejazdu itd, itp, aż dojdziemy do... Właśnie, gdzie?
    Teraz masz zdrowe nogi, nie jesteś (chyba) zgrzybiałym staruszkiem stojącym
    10 minut na przejściu (dodam - bez świateł) i czekajacym aż sie ktoś zlituje
    i go przepuści na przejściu. Dodam że i tak nie ma pedwności że ktoś tego
    zatrzymującego sie kierowcę i przepuszczajacego go nie będzie chciał
    "wyminąć" zgrabnie z lewej strony i nie potrąci go.
    Osobiście miałem przypadek, kiedy zatrzymałem się przed przejściem dla
    pieszych żeby przepuścić obietę z wózkiem i omal nie przypłaciłem tego
    złamaniem karku - wjechał mi w "tyłek" taki właśnie debil nie patrzący że
    przepuszczam pieszego.
    Tyle.