  • 1. Data: 2011-06-16 09:05:02
    Temat: adsense - rozliczenie
    Od: ...@t...pl

    witam,
    czy rozliczenie wedlug strony:
    http://www.adsense.miniserwis.pl/
    jest dalej aktualne w tym roku?

    Jesli jest to i tak nie wiem co z punktem:

    Składki na ubezpieczenie społeczne wynoszą 0zł (pole 31). Jest to
    prawdziwe w przypadku, kiedy nie musisz płacić składek do ZUSu bo albo
    studiujesz i masz mniej niż 26 lat, albo ZUS opłaca Ci pracodawca lub
    płacisz sobie ten ZUS z innego tytułu rodzącego obowiązek
    ubezpieczenia. W innym przypadku lepiej dowiedz się co zrobić z ZUSem.

    No wlasnie, pytanie co w innym przypadku? Nie place skladek
    ZUS z wyjatkiem dobrowolnej skladki zdrowotnej, moje
    przychody ograniczaja sie jedynie do umow o dzielo,
    gdzie nie odprowadza sie skladek do ZUS.

  • 2. Data: 2011-06-16 09:30:32
    Temat: Re: adsense - rozliczenie
    Od: ...@t...pl

    On Thu, 16 Jun 2011 11:05:02 +0200
    ...@t...pl wrote:

    > witam,
    > czy rozliczenie wedlug strony:
    > http://www.adsense.miniserwis.pl/
    > jest dalej aktualne w tym roku?

    Po dalszych poszukiwaniach widze,
    ze odprowadzanie zaliczki jest juz "raczej"
    nieaktualne i wystarczy uwzglednic te zarobki
    tylko w picie rocznym.
    Pytanie co ze skladkami ZUS? Bo wiekszosc
    ludzi to rozliczaja jako umowe zlecenia, co wtedy?
    Czy mozna to potraktowac jako umowe o dzielo?