  • 1. Data: 2011-06-16 21:21:41
    Temat: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Rozdział 5 - Ruch pojazdów
    Oddział 11 - Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów, pojazdów
    zaprzęgowych
    Art. 33.

    pkt1.

    Jak zinterpretować ?
    Sytuacja następująca.
    Teren zabudowany. Wzdłuż jezdni, za pasem zieleni poprowadzona jest
    ścieżka rowerowa oznaczona znakami poziomymi oraz pionowymi, czy
    rowerzysta ma prawo poruszania się po jezdni na takim odcinku ulicy ?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2011-06-16 21:48:51
    Temat: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-16 23:21:41 +0200, Piotr <p...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > ścieżka rowerowa oznaczona znakami poziomymi oraz pionowymi, czy
    > rowerzysta ma prawo poruszania się po jezdni na takim odcinku ulicy ?

    Odpowiedź jest tu:

    Oddział 11?Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz
    pojazdów zaprzęgowych
    Art. 33. 1...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-06-17 08:16:45
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 16-06-2011 o 23:48:51 Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Oddział 11?Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz pojazdów
    > zaprzęgowych
    > Art. 33. 1...

    Dzięki, czytać potrafię od dość dawna i rozumiem treść doskonale. Chciałem
    się dowiedzieć czegoś więcej, np. jakie konsekwencje może ponieść
    rowerzysta nie stosujący się do tego przepisu.

    --
    Piotr

  • 4. Data: 2011-06-17 08:20:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2011 10:16, Piotr pisze:

    > Dzięki, czytać potrafię od dość dawna i rozumiem treść doskonale.

    To skąd twoje pytanie?

    > Chciałem się dowiedzieć czegoś więcej, np. jakie konsekwencje może
    > ponieść rowerzysta nie stosujący się do tego przepisu.

    Takie same jak każdy inny uczestnik ruchu, z pieszym włącznie, łamiący
    przepisy.

  • 5. Data: 2011-06-17 08:28:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Dzięki, czytać potrafię od dość dawna i rozumiem treść doskonale.
    > Chciałem się dowiedzieć czegoś więcej, np. jakie konsekwencje może
    > ponieść rowerzysta nie stosujący się do tego przepisu.

    Prawne: Mandat.
    Życiowe moralne: zostać obkurwionym za skrajne chamstwo.
    Życiowe ekstremalne: Zostać potrąconym

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-06-17 08:33:00
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 17 Jun 2011 10:28:36 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz

    > Prawne: Mandat.
    > Życiowe moralne: zostać obkurwionym za skrajne chamstwo.
    > Życiowe ekstremalne: Zostać potrąconym

    Weź sobie poprawkę, że zdecydowana większość ścieżek rowerowych w Polsce
    nie nadaje się do jazdy rowerem.

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 7. Data: 2011-06-17 08:38:12
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 17-06-2011 10:33, Kapsel rzecze:

    > Weź sobie poprawkę, że zdecydowana większość ścieżek rowerowych w Polsce
    > nie nadaje się do jazdy rowerem.

    Spora część dróg w Polsce nie nadaje się do jazdy samochodem.
    Znaczy można jeździć np. chodnikiem?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2011-06-17 08:44:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 10:33, Kapsel pisze:

    > Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz

    > Weź sobie poprawkę, że zdecydowana większość ścieżek rowerowych w Polsce
    > nie nadaje się do jazdy rowerem.

    Albowiem gdyż? Jeżeli już, to z winy debili parkujących na tych
    ścieżkach. Na szczęście omawiany przypadek dotyczy ścieżki oddzielonej
    trawnikiem, a tam to chyba tylko Jestem Hardcorem zaparkuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2011-06-17 08:44:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Albowiem gdyż?

    Są nierówne i dziurawe.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2011-06-17 08:47:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.06.2011 10:44, Liwiusz pisze:
    > Są nierówne i dziurawe.

    E tam, nie spotkałem bardziej nierównych i bardziej dziurawych niż
    jezdnia. Oczywiście nie badałem całego kraju. Ale realne problemy jakie
    spotykam, to jedynie Ja Tu Muszę Stać ew. czasami Ja Tu Będę Łaził
    Pieszo. Ale tego drugiego da się obdzwonić a ostatecznie zaparkować mu w
    dupie i udawać, że Ojejku Nie Zauważyłem, że Mi Wylazł Na Ścieżkę.

    Co do parkujących, to Dzielni Panowie i Dzielne Panie ze Straszaków
    Miejskich powinni wreszcie wyruszyć w teren, a nie że lato zaskoczyło
    służby znów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek