  • 1. Data: 2011-06-16 08:41:21
    Temat: Cesarskie cięcie a porod rodzinny
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Witam!

    Miałbyć porod rodzinny, wyszło cesarskie cięcie,
    umowa została podpisana, na porod rodzinny, nic szczegolnego
    tyle, ze zgadzam sie na porod rodzinny i uiszcze opłatę.

    Zupełnie zapomniałem o tym, a teraz kwity i pisma przesyłają
    aby zapłacić.

    Płacić, czy odpisać ze była cesarka a to nie porod rodzinny?

    fajnie na wikipedi skwitowane

    "aktualnie jednak szpitale wymuszające opłaty za poród rodzinny należą do
    zdecydowanej mniejszości"

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-06-16 11:15:04
    Temat: Re: Cesarskie cięcie a porod rodzinny
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AT" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    jakaś umowę podpisywałeś?

    bo jak dla mnie, to do "realizacji zamówienia" :) nie doszło, ale też i nie
    z winy szpitala, więc jak dla mnie dużo zależy od umowy

  • 3. Data: 2011-07-04 10:50:07
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:15, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > bo jak dla mnie, to do "realizacji zamówienia" :) nie doszło, ale też i
    > nie z winy szpitala, więc jak dla mnie dużo zależy od umowy

    Co do umowy - to czy przypadkiem na kwitku nie ma fartucha jednorazowego
    i nakladek ochronnych na buty za 250 PLN i porod rodzinny gratis?
    W takiej sytuacji, jak fartuch wydano, to i umowe zrealizowano...

    Pozdro

    Maseł