  • 21. Data: 2005-08-29 12:24:56
    Temat: Re: Kodeks drogowy.
    Od: s...@p...onet.pl

    > A ponadto nie możesz sobie wybierać dowolnego pasa ruchu, tylko możliwie
    > wolny z prawej strony.
    > Arek

    Zapomniałeś tylko o tym, ze pasy moga prowadzić do skrętu w określoną stronę i
    wolny pas z prawej strony wcale nie bedzie tym pasem, który idzie prosto, bądź
    prowadzi do skrętu w lewo.

  • 22. Data: 2005-08-29 13:21:14
    Od: "Arkady" <a...@...stopce>

    > Zapomniałeś tylko o tym, ze pasy moga prowadzić do skrętu w określoną
    > stronę i wolny pas z prawej strony wcale nie bedzie tym pasem, który
    > idzie prosto, bądź prowadzi do skrętu w lewo.

    Zgadza się. Miałem na myśli możliwie wolny z prawej w kierunku jazdy.
    Nie dotyczy to też skręcania na skrzyżowaniu, gdzie możemy zająć dowolny pas
    po manewrze.
    Arek

  • 23. Data: 2005-08-29 22:17:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ty mi lepiej powiedz jak tego nie złamac, jak jedziesz w sznureczku aut i Twój
    > sznureczek troszkę sprawniej sie toczy od sasiedniego. Czy jak jeden pas sie
    > zakorkuje masz korkować i drugi?

    Tylko nie zapominaj ze ten zakaz to jednak po cos tam postawili.
    IMO stwierdzenie w KW ze to nie jest wyprzedzanie jest dosc niebezpiecznie.
    Jezeli prawy pas bedzie jechal 10km/h, a lewy nawet to przepisowe
    50km/h, a pomidzy tym wszystkim jest przejscie dla pieszych i nagle ktos
    z prawego pasa zatrzyma sie zeby przepuscic pieszego, to nim na lewym
    sie polapia o co chodzi to bedzie labo pieszy rozjechany, albo karambol.