  • 1. Data: 2005-08-26 11:55:33
    Temat: UOKIK
    Od: Artek <a...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace uprawnien Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow.
    Posiadam firme, spolke cywilna. W ostatnim czasie, dostalem list z wyzej
    wspomnianej instytucji. W liscie tym jest napisane, ze w ramach
    postepowania wyjasniajacego majacego na celu okreslenie struktury i stopnia
    koncentracji krajowego rynku(...) wzywa sie do wypelniania zalaczonej do
    niniejszego pisma ankiety i przeslania jej na adres tut. Delegatury w
    terminie 14 dni... .
    W ankiecie tej, majacej 6 stron sa bardzo szczegolowe pytania, ktorych
    odpowiedzi nie chcial bym ujawniac. Nie chodzi o jakiekolwiek oszustwa, ale
    o informacje handlowe, ktore dla mnie sa cenne i zdobywane przez lata. Sa
    tam rowniez inne pytania, np.: o wzor umowy z dzierzawca, wewnetrzny
    regulamin firmy ale tez o takiej tresci - jak Pan sadzi... .
    Czy musze odpisywac na ten list? czy urzad ten ma prawo do takich
    informacji? Jakie konsekwencje groza mi, jesli nie wypelnie ankiety?
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Artur