  • 1. Data: 2005-08-26 10:48:07
    Temat: spis komitetow wyborczych
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Nudzi mi się i chciałem sprawdzić kim są wszyscy ludzie, którzym
    zamarzyło się branie czynnego udziału w nadchodzących wyborach
    prezydenckich. Podobno było aż 26 komitetów, gdzie mogę znaleźć pełną
    listę tych ludzi? Dotychczas z różnych źródeł doliczyłem się 21 nazwisk,
    brakuje mi 5.

  • 2. Data: 2005-08-26 10:49:42
    Temat: Re: spis komitetow wyborczych
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik The Unemployed napisał:
> [...]
    > prezydenckich. Podobno było aż 26 komitetów, gdzie mogę znaleźć pełną
    > listę tych ludzi? Dotychczas z różnych źródeł doliczyłem się 21 nazwisk,

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_P
    olsce_2005

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2005-08-26 10:59:06
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Arek <dems47$gjr$1@inews.gazeta.pl> Friday 26 of August 2005 12:49

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_prezydenckie_w_P
    olsce_2005

    > pozdrawiam
    > Arek

    czyli - http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan
    i http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja:Arnold_Buzdyga

    Oho, sam Pan Prezydent, tutaj :) ?

    --
    Rafał Maj

  • 4. Data: 2005-08-26 12:20:28
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
    > Arek <dems47$gjr$1@inews.gazeta.pl> Friday 26 of August 2005 12:49

> [...]

    W telegazecie TVP nic o nim nie wspominają, a na stronie PKW napisali że
    się nie załapał.

  • 5. Data: 2005-08-26 12:41:50
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 26 sierpień 2005 14:20, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako The Unemployed powiedziała:

    > W telegazecie TVP nic o nim nie wspominają, a na stronie PKW napisali że
    > się nie załapał.

    To jest następny temat: czy bezdomny (albowiem Anormald Bzdurypał jest w
    świetle prawa bezdomny) może kandydować na prezydenta? Czy wymóg podania
    adresu (choćby po to, żeby go prześwietlić) nie narusza praw jednostki.
    Pierdomałd nie ma adresu, niedawno musiał być poszukiwany przez sąd.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 6. Data: 2005-08-30 20:52:46
    Od: Kudłatek <n...@p...pl>

    czynnych? za przeproszeniem ni chuja nigdy wszystkich nie poznasz